کد خبر: ۲۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۰

از ائتلاف عشایر تا نامزدهای زن فعال در انتخابات

اگرچه هنوز ایام تبلیغات رسمی برای انتخابات مجلس شروع نشده است اما اخباری این روزها شنیده می شود که بیانش خالی از لطف نیست 

به گزارش شیرازه اگرچه هنوز ایام تبلیغات رسمی برای انتخابات مجلس شروع نشده است اما اخباری این روزها شنیده می شود که بیانش خالی از لطف نیست

خانواده - سرخط

نماینده سازمان مردم نهاد و زنان و در نشست حقوق بشر ژنو با شعار «خانواده - سرخط» پا به عرصه انتخابات آینده از حوزه انتخابیه شیراز خواهد گذاشت. شنیده می شود این نامزد انتخاباتی زن که قصد دارد با رویکرد خانواده محوری وارد میدان شود ٬ محوریت شعارهای خود را زنانه تعریف کرده  به گونه ای که شعار  «زن را دریابیم٬ خانواده بازیابیم» را نیز به عنوان یک گزینه دیگر برای شعارهای خود در نظر گرفته است.

شنیده می شود این داوطلب بیشترین شانس را برای قرار گرفتن در لیست جبهه متحد اصولگرایی در بین نامزدهای این جبهه دارا می باشد.

شنیده ها همچنین حکایت از این دارد که علی رغم اظهارات سخنگوی این جبهه مبنی بر مشخص نبودن اعضای لیست این جبهه 3 گزینه در این لیست قطعی شده  اند و در حال حاضر رایزنی ها و بررسی ها پیرامون انتخاب گزینه چهارم از بین 5 داوطلب است. در صورت انتخاب این داوطلب زن به عنوان گزینه چهارم جبهه متحد اصولگرایی شاهد حضور 2 پزشک در ترکیب یک لیست خواهیم بود.

 

خود را به آب و آتش نمی زنم!

یکی از داوطلبان زن انتخابات آینده اعلام کرده که در صورت قرار نگرفتن در لیست ها انتخاباتی پا به عرصه مبارزات انتخابات آینده نخواهد گذشت. معلم نمونه کشوری سال 90 که از برگزیدگان دومین جشنواره شعر فجر بوده و سابقه فعالیت رسانه ای را نیز در کارنامه خود دارد اعلام کرده علی رغم آن که مطمئن است از پایگاه مردمی و رای بسیار بالایی برخوردار می باشد اما خود را به آب و آتش نمی زند و دست تنها به شکل مستقل وارد این عرصه نمی شود.

 

ائتلاف عشایر در آستانه شکل گیری

نامزدهای انتخاباتی عشایر در انتخابات آینده ائتلاف تشکیل می دهند. شنیده می شود در حال حاضر دست اندرکاران شکل گیری این ائتلاف منتظر شنیدن نتایج نهایی تعیین صلاحیت های نازمدهای انتخاباتی هستند تا در بین گزینه های موجود داوطلبان مورد حمایت خود را در قالب این ائتلاف انتخاب کنند.

 

پخته تر به میدان می آیم

عضو هیئت علمی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی اعلام کرده است که بنا دارد تا آخرین لحظه به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات آینده شود. وی که از داوطلبان آینده از حوزه انتخابیه شهرستان شیراز می باشد و سابقه چندین نامزدی در ادوار مختلف را در کارنامه خود دارد٬ در این دوره قصد دارد با روش های جدید و با فکر پخته تر و شناخت بیشتر پا به میدان انخابات بگذارد. محور اصلی برنامه های این نامزد انتخاباتی توجه به صنعت  و تولید با رویکرد فرهنگی مبتنی بر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی اعلام شده است.

منبع: عصر مردم

برچسب ها: شنیده ها ، انتخابات و
نظرات بینندگان