کد خبر: ۲۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰

غلام حلقه به گوشی اپوزیسیون برای انگلیس

رگان حلقه لندن مي گويد اپوزيسيون بايد تحريم فعال انتخابات را در دستور كار قرار دهد اما به مردم بگويد كه خواستار تحريم انتخابات نيست!

ارگان حلقه لندن مي گويد اپوزيسيون بايد تحريم فعال انتخابات را در دستور كار قرار دهد اما به مردم بگويد كه خواستار تحريم انتخابات نيست!
به گزارش شیرازه به نقل از کیهان ٬ جرس با تاكيد بر پيگيري تحريم فعال انتخابات از سوي گروهك ها نوشت: فعالان موافق تحريم انتخابات بايد تلاش خود را به كار گيرند تا جمعيت تصميم به عدم مشاركت در انتخابات بگيرند. اين كار را چگونه بايد انجام داد؟ بايد پيام هاي زير را به مردم فرستاد؛ تاكيد بر اينكه آنها خواستار تحريم انتخابات نيستند ولي مسئولين كشور نمي خواهند انتخابات آزاد برقرار كنند و براساس تجربه گذشته ثابت شود مسئولان درستكار نيستند. بايد از خود سلب مسئوليت كرد و مسئوليت عدم شركت در انتخابات را متوجه حكومت كرد. مخالفان حكومت بايد اين موضوع را ذكر كنند كه مسئول عواقب تحريم انتخابات نيستند(!)
اين سايت وابسته به سرويس جاسوسي انگلستان در ادامه خواستار سياه نمايي، پخش شب نامه و القاي وجود نقاط ضعف سياسي و اقتصادي و اخلاقي در مسئولان شد و افزود: بايد هزينه شركت در انتخابات را براي مردم بالا برد و اين شركت را مساوي تاييد تخلفات قرار داد(!)
جرس مي افزايد: بايد نشان داد كه هدف تحريم، منافع شخصي نيست و بايد هزينه عدم شركت در انتخابات را پايين آورد، با بيان اينكه كساني كه در انتخابات شركت نمي كنند، چيزي را از دست نمي دهند]![ بايد گفت ]القا كرد[ كه اكثريت هنرمندان و روشنفكران با تحريم موافق هستند و تحريم كنندگان تنها نيستند. بايد هدف تحريم را مقدس نشان داد. همچنين بايد مواضع روشني در برابر مخالفان تحريم انتخابات گرفت و مخاطبان را دچار سردرگمي نكرد.
انتشار اين تحليل از سوي گردانندگان جرس نشان مي دهد كه جريان ياد شده برخلاف تبليغات رسانه اي، يقين دارند كه در سناريوي دعوت به تحريم، هم «منزوي» هستند و هم به اعتبار نامزد شدن صدها تن از مدعيان اصلاح طلبي- با وجود حضور فعال اصلاح طلبان در فتنه سبز- پيام هايي از روي «سردرگمي» به جامعه منتقل مي كنند. البته «مقدس سازي تحريم» در روزگاري كه حضرات مدعي روشنفكري ادعا مي كرده اند هيچ چيز مقدسي وجود ندارد، خود لطيفه اي يخچالي است.
از سوي ديگر اين نكته هم قابل توجه است كه طيفي آلوده به زد و بندهاي اطلاعاتي در خارج كشور علنا مي گويند بايد هزينه هاي شركت در انتخابات را بالا برد و متقابلا هزينه هاي عدم شركت را پايين نشان داد. معناي هزينه سازي براي مردمي كه حق دارند در سرنوشت خود شركت داشته باشند، چه مي تواند باشد جز همان خشونت و التهابي كه در سال 88 براي انتقام گرفتن از مردم ايجاد كردند؟!
اما از همه مهم تر، روش منافقانه بسترسازي براي تحريم انتخابات و در عين حال امتناع از پذيرش مسئوليت آن و القاي اين مطلب است كه اپوزيسيون طرفدار تحريم انتخابات نيست!! اكنون بايد پرسيد چرا جريان هاي سابقا متظاهر به اصلاح طلبي، به عملي متوسل مي شوند كه از زشتي و ننگ آن آگاهي دارند و بنابراين سعي در كتمان و اختفا دارند؟!

نظرات بینندگان