کد خبر: ۲۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

دشمن می خواهد انتخابات را منحرف كند

امام جمعه شیراز گفت: دشمن می خواهد از طریق استفاده از فضای مجازی، فتنه بعد از انتخابات 88 را قبل از انتخابات مجلس نهم عملیاتی كند و با امنیتی، سیاسی و اقتصادی كردن فضای انتخابات، انتخابات را از مسیر و مجرایی كه باید دنبال شود منحرف كند.

آیت الله اسدالله ایمانی، عصرشنبه در جلسه شورای اداری استان فارس افزود: ما باید در این عرصه ابتكار عمل را از دشمن بگیریم و با هوشیاری و بصیرت كامل حركت ها و مواضع دشمن را دنبال كنیم.

وی ادامه داد: ما نباید تنها به پدافند و دفاع اكتفا كنیم، بلكه باید از طریق فضای مجازی به دشمن حمله و هجوم داشته باشیم و در خانه دشمن، عرصه را بر دشمن تنگ كنیم و این كار شدنی است و بارها هم تجریه كرده ایم و موفق هم بوده ایم.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یك حساسیت فوق العاده ای در دنیا ایجاد كرده و دشمنان هم به دنبال این هستند كه از این فضا حداكثر استفاده و بهره را ببرند.

آیت الله ایمانی گفت: در فتنه 88، دشمن توانست با استفاده از امكانات و فضای مجازی ضرباتی را به ما وارد سازد و چند ماهی چرخ حركت را در جامعه اسلامی ما كند نماید.

او اضافه كرد: از آنجا كه انسان مومن، آزموده را نمی آزماید، باید برای مبارزه با این برنامه دشمن كه امروز هم بنا دارد از همین طریق ورود پیدا كند هوشیار و بیدار باشیم و برخورد لازم را در مواقع حساس داشته باشیم.

نماینده رهبرمعظم انقلاب در فارس گفت: طبیعی است كه تاكنون نیز در عرصه های مختلف اقدامات هوشیارانه و به موقعی داشته ایم و امروز نیز از تمام مسوولان انتظار داریم كه در مقابل هجمه های دشمنان موضع گیری های درست و مناسبی داشته باشند.

وبی ضمن تاكید بر ضرورت گرفتن ابتكار عمل از دشمن گفت: ما می توانیم حركت های دشمن را مهار و تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل كنیم و برای حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رای برنامه ریزی و تلاش كنیم و فضای حركت سازنده مردم را در این انتخابات آماده سازیم.

ایرنا

نظرات بینندگان