کد خبر: ۲۳۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰

نباید پول و قدرت صحنه انتخابات را رقم بزند

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مردم فریب هدایای کاندیداها را نخورند، گفت: نباید پول و قدرت صحنه انتخابات را رقم بزند.

آیت‌الله اسدالله ایمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: برخی از کاندیداهای انتخابات سعی دارند با اعطای هدیه‌های مختلف به نوعی رای مردم را بخرند که باید همگی در این زمینه هوشیار باشیم.

وی ابراز داشت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که این هدایا از کدام پول و چه راهی تامین می‌شود و آیا هزینه‌های آنچنانی در شان یک نماینده است.

خطیب جمعه شیراز ادامه داد: دشمن امروز با تمام وجود به جنگ با این انتخابات آمده و به دنبال کم‌اثر کردن آن است و می‌خواهد حضور مردم را کم‌رنگ کند.

امام جمعه شیراز بیان داشت: برخی نیز با طراحی فتنه‌های اقتصادی به دنبال تاثیرگذاری در انتخابات هستند که باید در این زمینه نیز مردم بصیرت تمام داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شیراز تصریح کرد: باید همگی هوشیار بوده و در انتخابات پیش رو حضور حداکثری داشته باشیم.

ایمانی با بیان اینکه برگزاری انتخابات با شکوه و سالم نیازمند همراهی مردم و داوطلبان است ادامه داد: رقابت باید سالم باشد و سالم بودن آن موقعی است که اجازه ندهیم بیگانگان برای ما خط و نشان بکشند

وی تصریح کرد: انتخاباتی سالم است که کاندیداها مواضع مثبت خود را بگویند و قواعد اخلاقی رعایت شود تا مردم در فضایی پاک و دور از غیبت و تهمت بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه شیراز همچنین با اشاره به هفته وحدت ابراز داشت: امروز به وحدت کلمه و هماهنگی محتاج هستیم و در فضای بیداری اسلامی باید تمام کشورهای اسلامی دست به دست یکدیگر برای رسیدن به آرمان انبیا تلاش کنند.

وی به دهه فجر نیز اشاره و تصریح کرد: رسانه‌ها باید مقایسه‌ای از دیروز و امروز داشته باشند چراکه آمریکا بر هر چیز ما سلطه کرده بود و امروز را که فرزندان این کشور و نیروهای مسلح به تمام توانمندی‌ها رسیده و دنیای کفر را تحقیر می‌کنند به مردم نشان دهند.

فارس

نظرات بینندگان