کد خبر: ۲۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

چرا وقتی عکس امام را آتش زدند کسی چیزی نگفت؟

انتشار تصاويري از هاشمي رفسنجاني در صحنه اي كه آن صحنه محل انتقاد و اعتراض وي قرار گرفته بود، شگفتي ناظران را برانگيخت.

به گزارش شیرازه به نقل از کیهان اواخر هفته گذشته همزمان با آغاز دهه فجر، تصاويري از مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت بنيانگذار جمهوري اسلامي به كشور منتشر شد كه در آن از «ماكت هاي مقوايي» حضرت امام(ره) به هنگام فرودآمدن از هواپيما و نيز حضور در مدرسه رفاه استفاده شده بود. اين اقدام سبك، بلافاصله مورد توجه و بهانه رسانه هاي مغرض خارج و داخل قرار گرفت. دو روز بعد (شنبه 15 بهمن) آقاي هاشمي در جلسه مجمع تشخيص مصلحت، به انتقاد از اين ماجرا پرداخت و گفت «بايد از انجام برنامه هاي كم محتوا و سخيف مانند بي سليقگي در استفاده از ماكت هاي مقوايي كه بعضاً مي تواند مورد اعتراض مردم فهيم و سوء استفاده دشمنان انقلاب نيز قرار گيرد، خودداري شود». اين موضع گيري بلافاصله تيتر يك روزنامه ها و رسانه هاي زنجيره اي شد كه اساساً نسبتي با حضرت امام جز دشمني ندارند!
رسانه هاي زنجيره اي در داخل و خارج سعي كرده بودند با بزرگ نمايي ماجراي پيش آمده، سياه نمايي هميشگي خود را پيش بگيرند.
اما روز گذشته سايت هاي خبري عكس هاي حضور چند سال پيش هاشمي رفسنجاني در كنار ماكت مشابه در مدرسه رفاه را لبخند به لب منتشر كردند!
گفتني است فارغ از سبك بودن ماجراهايي نظير بازسازي مراسم استقبال با ماكت حضرت امام(ره) كه سخيف و وهن آميز است، پرسش اصلي از جناب هاشمي- و روزنامه هاي سياه نما- اين است كه در اوج فتنه 88 وقتي تصاوير حضرت امام خميني از سوي اوباش وابسته به بيگانه به آتش كشيده شد و به ميراث هاي گرانسنگ آن حضرت (جمهوري اسلامي، ولايت فقيه، روز قدس و مبارزه با استكبار جهاني) جسارت شد، چرا اعتراض مشابهي ديده نشد؟! يعني بدسليقگي در بازسازي نمادين مراسم استقبال از حضرت امام جاي اعتراض و جنجال دارد اما دشمني علني با امام و آرمان هاي او نه؟!





نظرات بینندگان