کد خبر: ۲۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

امام خمینی (ره) مهر باطل شد را به برنامه‌های دشمنان زدند

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: این همه سایت، ماهواره و فضاهای مجازی آمریکا فقط به این علت است که امام خمینی (ره) مهر باطل شد را به برنامه‌های دشمنان زدند.

سردار غلامحسین غیب پرور یادگار هشت سال دفاع مقدس صبح امروز در گردهمایی بسیجیان شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: قرن‌ها پس از دیگری گذشت تا یک عالم فرزانه آمد و مردم را بیدار و حکومت اسلامی را به وجود آورد و او تنها روح‌الله بود.

وی افزود: زمانی که امام خمینی (ره) حکومت اسلامی را تشکیل داد توسط مردمی حمایت شد که او را باور داشتند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس افزود: حکومت جمهوری اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و با مردمانی از جنس علی (ع) و سلمان و از جنس میثم شکل گرفت.

غیب پرور ادامه داد: پس از پیروزی  انقلاب فشارهای بسیاری را بر این انقلاب آوردند و توطئه‌ها و خیانت‌ها بر ایران کردند و در جنگ تحمیلی بهترین جوانان ما را به شهادت رساندند.

وی بیان داشت: محاصره، جنگ اقتصادی، سیاسی، ترور و بمب‌گذاری از جمله اقدامات دشمن بعد از انقلاب بود اما مردم ایران در برابر تمام این توطئه‌ها مقاومت کردند و رهبر دینی خود را رها نکردند و مانند سد، محکم پشت رهبر فرزانه ایستادند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ابراز داشت: امروز می‌بینیم دشمن بر دشمنی‌هایش افزوده شده و انقلاب اسلامی راه ترقی و تکامل را پر شتاب‌تر از هر زمان دیگر می‌پیماید.

غیب پرور گفت: ایران طی دوران انقلاب تبدیل به قدرت علمی منطقه شده و در عرصه سیاسی نیز همواره مستقل بوده‌ایم.

وی با اشاره به این که دشمنان ایران دو بخش هستند ادامه داد: یک بخش نظام‌های مستکبری عالم است که سال‌های سال ظلم می‌کنند و بخش دیگر ایادی جیره‌خوار آنان هستند که هر دو از هر حربه‌‌های مختلف استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به ماجرای اخیر افزایش قیمت دلار و سکه افزود: این صحنه حالت طبیعی نداشت و در این ماجرا منحرفان، دست‌اندرکار قضایا بودند و قصد داشتند مردم را زیر فشار گذاشته تا آنان را از نظام دلسرد کنند.

غیب پرور با اشاره به نزدیک شدن انتخابات و جریانات اخیر و فشارهای اقتصادی ابراز داشت: گفتمان انتخاباتی که در پیش داریم گفتمان یک مردم غیور با اردوگاه استکبار و ظلم است چرا که هدف دشمنان کم‌کردن مشارکت مردم در انتخابات بوده، اما ما کاری می‌کنیم که یک حضور حداکثری رقم بخورد.

وی با بیان این که طبق اطلاعات به دست آمده، آمریکا هفت ستاد را برای جنگ با ایران تشکیل داده و وارد میدان شده است گفت: در انتخابات روسیه هیچ خبرگزاری مخابره نکرد که ستادی از سوی آمریکا در این کشور تشکیل شده اما در انتخابات ایران، آمریکا با هفت ستاد کار خود را آغاز کرده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس ادامه داد: این همه سایت، ماهواره و فضاهای مجازی آمریکا فقط به این علت است که امام خمینی (ره) مهر باطل شد را به برنامه‌های دشمنان زدند.

غیب پرور با اشاره به اهداف آمریکا در انتخابات آینده بیان داشت: کم کردن مشارکت مردم به هر طریق ممکن، تبدیل فضای انتخاباتی ایران به یک فضای امنیتی و تشکیل مجلس غیر کارآمد و ضعیف از اهداف آمریکا در انتخابات آینده ایران است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در پایان تصریح کرد: امید است که با حضور چشم‌گیر مردم فهیم ایران انتخاباتی با مشارکت حداکثری در عین سلامت صورت گیرد، تا یک مجلس قوی ولایت‌مدار و ولایت‌محور تشکیل شود و در عین بیداری فشارهای روانی دشمن را رصد و بار دیگر بزرگی ایران را به تمام جهانیان نشان دهیم.

فارس

نظرات بینندگان