کد خبر: ۲۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰

پيام تشكر نماينده ولي فقيه استان فارس و استاندار فارس

نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز و استاندار فارس طي پيامي از حماسه حضور گسترده مردم استان فارس در راهپيمايي عظيم يوم الله 22 بهمن ماه، تشكر كردند.

در اين پيام آمده است: 22 بهمن امسال، اولين سال دهه 90، در سالي كه فجر انقلاب اسلامي ايران با هفته وحدت گره خورده است، خداوند متعال مكر كفار را به خودشان برگرداند و آمريكا و اروپا كه نقشه نابودي جمهوري اسلامي را در سر مي پروراندند، خود گرفتار طوفان نابود كننده ورشكستگي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي شده اند.

امسال خداوند ابابيل هايش را در قامت مسلمانان كشورهاي اسلامي درآورد تا سنگريزه هايشان را بر كاخ و برج و باروي ستمكاران و خدا ستيزاني بكوبند كه قدرت كورشان كرده و جنايت چون موم بر گوش و مغزشان لانه كرده است. آري امسال فجر پيروزي در تمامي كشورهاي اسلامي طنين انداز شده است.

حضور شورانگيز و غرور آفرين مردم هميشه در صحنه فارس در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن نشانگر وفاداري و بصيرت مردم غيور استان و تجديد ميثاق با آرمان هاي خميني كبير(ره) و 14 هزار و 600 لاله گلگون كفن اين مرز و بوم بوده و اين حضور ميليوني تجديد بيعت با ولي امر مسلمين جهان حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي) است.

علاوه بر تجلي وحدت و همدلي، اين همايش تبلور عظمت، صلابت، اقتدار، و شكوه مردمي در اين مراسم است.

اين حضور بي بديل بار ديگر استحكام انقلاب اسلامي و عزم و اراده ملت سلحشور ايران را براي تمامي مستكبران، فتنه گران و زورمداران جهان نمايان ساخت.

ضمن تشكر از مردم قدرشناس و هميشه در صحنه استان، بي ترديد حضور گسترده شما مردم ولايتمدار در راهپيمايي پرشكوه سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بار ديگر مسئوليت خطير و سنگين خدمتگزاران انقلاب اسلامي را در راه خدمت هرچه بيشتر به صاحبان اصلي انقلاب اسلامي، گوشزد مي كند.

اينجانبان ضمن تقدير و تشكر از حضور گسترده و چشمگير شما مردم غيور و انقلابي استان، به مناسبت خلق اين حماسه بزرگ و بياد ماندني از خداوند متعال توفيق همه ملت شريف و بزرگوار ايران را در پاسداري از ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي خواستاريم و اميدواريم بار ديگر با حضور هوشمندانه در پاي صندوق هاي راي در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، شاهد خلق حماسه اي ديگر از شما مردم ولايتمدار در 12 اسفند ماه باشيم.

  اسداله ايماني                                                               حسين صادق عابدين

  نماينده ولي فقيه در استان فارس                                                 استاندار فارس

        و امام جمعه شيراز

                                                مجمع نمايندگان استان فارس در مجلس شوراي اسلامي

 

 

نظرات بینندگان