کد خبر: ۲۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

جنبش سبز یک نفری دانشگاه شیراز دیشب الله اکبر گفت!

در خوابگاه شهید مفتح دانشگاه شیراز دیشب فقط یک نفر و آن هم فقط برای یک بار الله اکبر گفته است! این حرکت او البته باعث انبساط خاطر دانشجوها حزب اللهی شده است

شیرازه - سبزهای دانشگاه شیراز که براساس دلایل مستند بیش از چند ده نفر نمی شوند٬ بار دیگر شکست سختی خوردند تا به خوبی متوجه شوند دیگر حتی چند ده نفر هم نیستند!

 

طبق اطلاع رسانی قبلی شورای هماهنگی سبزها که هم چنان در وجود خارجی آن تردیدهای جدی وجود دارد٬ مبنی بر این که از نیروهای حداکثری!!! سبز در ایران درخواست کرده بود که دیشب را با تکبیر گفتن به خواب بروند! اما در دانشگاه شیراز و حتی شهر شیراز خبری نبود.

 

البته لازم به ذکر است که در خوابگاه شهید مفتح دانشگاه شیراز دیشب فقط یک نفر و آن هم فقط برای یک بار الله اکبر گفته است! این حرکت او البته باعث انبساط خاطر دانشجوها حزب اللهی شده است . زمانی دانشگاه شیراز یکی از اصلی ترین پاتوق های سبزها بود اما حالا فقط یک نفر ... آن هم فقط یک بار...!

 

به نظر می رسد جنبش سبز بهتر است همچنان در همان عرصه سایبری به فعالیت های خود ادامه دهد چرا که حداقل در آن جا این کمی شدید نیروها آنقدر نمایان نیست و می توانند در عرصه سایبر هم چنان توهم «ما بیشماریم» را ادامه دهند!

نظرات بینندگان