کد خبر: ۲۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

شیراز آرام بود مثل همیشه/ شکایت سبزها از مردم: چرا نیامدید؟!

شیراز امروز٬ مثل تمام روزها بود و زندگی آرام و بدون هرگونه تنشی در خیابان های این کلان شهر به خصوص خیابان ملاصدرا حاکم بود

شیرازه - برخلاف تبلیغات ضدانقلاب که با دادن فراخوان های مختلف و البته پوشالی از مردم! دعوت کرده بودند تا به خیابان ها بیاند٬ مردم غیور شیراز این بار هم مشت محکمی بر دهان جنبش سبز در حال موت زدند.

با وجود این که  شورای هماهنگی نیروهای سبز! طی بیانیه ای از مردم دعوت کرده بودند تا از ساعت 16 امروز به خیابان ها بیایند٬ اما شیراز امروز٬ مثل تمام روزها بود و زندگی آرام و بدون هرگونه تنشی در خیابان های این کلان شهر به خصوص خیابان ملاصدرا حاکم بود. این مسئله در حالی بود که حضور نیروهای انتظامی به هیچ وجه به صورت غیرطبیعی نبود. همه چیز عادی بود مثل دیروز و همه روزهای دیگر.  دیشب هم که بنا بود همه!! یکصدا تکبیر بگویند٬ هیچ صدای الله اکبری از نقاط مختلف شیراز به گوش نرسید!

 این عادی بودن البته براساس شنیده ای خبرنگار شیرازه فقط در شیراز نبوده است و مشهد٬‌تبریز٬‌تهران و سایر کلان شهرهای ایران نیز روالی عادی را طی می کردند.

 اما نیروهای فتنه گر که از این بی تفاوتی حتی نیروهای متنسب به جنبش سبز بسیار سخت ناراحت شده اند٬ دقایقی قبل در پستی در سایت بالاترین به مردم حمله کردند که چرا به صحنه نیامده اند و چرا فقط در لحظه پیروزی می آیند!!! 

 به نظر می رسد بی تفاوتی به فراخوان سبزها باید درس عبرتی برای آنان باشد. آن ها که در تلاش بودند تا با این فراخوان حماسه 22 بهمن را دچار خدشه کنند٬ امروز به خوبی فهمیدند که دیگر توهمات آن ها حتی برای خود سبزها هم مهم به نظر نمی رسد.

برچسب ها: شیرازه ، جنبش سبز ، 25 بهمن ، فتنه
نظرات بینندگان