کد خبر: ۲۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

مردم بازوی اجرایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکرند

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: مجموعه مردمی بازوی اجرایی برای پیاده کردن مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باشند.

آیت‌الله اسدالله ایمانی چهارشنبه ‌شب در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با تاکید بر استمرار جلسات این ستاد اظهار داشت: در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید طوری سیاستگذاری شود تا مجموعه مردمی بازوی اجرایی برای پیاده کردن مصوبات این ستاد باشند.

وی با تاکید بر احیای ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه خروجی مناسب داشته باشد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید مردم را درگیر امر به معروف و نهی از منکر کرد خواستار استفاده از سرمایه‌های موجود شد و خاطرنشان کرد: باید حرکت‌های مردمی از درون بجوشد و مسجد نیز کانون فعالیت قرار گیرد.

ایمانی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک‌باره اتفاق نمی‌افتد اضافه کرد: باید به سراغ مردم برویم تا آنها احساس تکلیف کنند.

وی همچنین بیان کرد: استمرار در کارها باید به عنوان زیربنای این حرکت مدنظر باشد.

به گزارش فارس در این نشست که با حضور سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد، اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس به بیان نظرات خود و ارائه گزارش عملکردشان پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان