کد خبر: ۲۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

اعتراض لنکرانی به اخراج طلبه حامی‎جبهه‌پایداری

اخراج یک طلبه از حوزه علمیه رضویه شیراز به دلیل دفاع از گفتمان جبهه پایداری انقلاب اسلامی، اعتراض سخنگوی این جبهه را به دنبال داشت.

به گزارش شیرازه به نقل از 598، حجت الاسلام فرهاد جابر رئیس ستاد انتخابات جبهه پایداری شیراز و مسئول سابق پایگاه بسیج مدرسه علمیه رضویه شیراز چندی پیش به دلیل حمایت نکردن از یک نماینده وابسته به جریان‌های خاص و همچنین فعالیت در جبهه پایداری استان فارس از این مدرسه اخراج شده بود.

جابر بر خلاف جریان مذکور در انتخابات سال 88 از کاندیداتوری احمدی نژاد حمایت فعال داشته و حمایت این روحانی از این کاندیدا در آن زمان نیز موجب بروز مشکلاتی برای وی شده بود.

گویا این حرکات از سوی این کاندیدای خاص به دلیل عدم اقبال عمومی است که نسبت به وی وجود دارد. همچنین بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته منابع رسمی، حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر مکارم شيرازي نماینده جبهه پایداری در این استان از بیشترین آرا برخوردار است.

دكتر لنکرانی سخنگوی جبهه پایداری در واکنش به اخراج این طلبه گفت: ما تعجب می‌کنیم که چرا چنین افرادی از این قبیل کارها را انجام می‌دهند، یک فردی در فضای انتخاباتی صحبتی کرده و نظرش به جبهه پایداری نزدیک تر بوده  ما نباید بیایم و بگوییم که چون إعمال نظر سیاسی کرده اید از مدرسه علمیه باید اخراج شوید و بعد برای تخریب آن فرد دست به صفحه گذاری سیاسی کنیم، این چنین کارهای کارنامه خوبی را برای مسببین به جا نمی گذارد.

گفتنی است فعالیت پرفسور حسن نیلی استاد تمام دانشگاه شیراز در شورای مرکزی جبهه پایداری استان فارس نيز موجب شد تا در یک رویه عجیب و غیر قانونی، وی از مسئولیت یکی از نهادهای انقلابی که با رای بیش از 90 درصد اعضای آن به این مسئولیت انتخاب شده بود، برکنار شود.

کد خبر:116998 -

نظرات بینندگان