کد خبر: ۲۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

داوطلبان انتخابات خدمات نظام را زیر سئوال نبرند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس از داوطلبان حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان خواست که فعالیتهای 33 ساله نظام را زیر سئوال نبرند.

به گزارش شیرازه کمال فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به فعالیتهای نامزدهای انتخاباتی در فارس، گفت: داوطلبان حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید حرمت یکدیگر را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: حفظ حرمت، توجه به قانون و رقابت سالم از مهمترین مواردی است که داوطلبین باید به آن اهمیت دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس تصریح کرد: داوطلبان حضور در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تنها به فکر اثبات خود برای مردم باشند نه اینکه وقت اندک خود را برای تخریب دیگر نامزدها صرف کنند.

رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس با بیان اینکه تمامی فعالیت نامزدهای انتخاباتی در فارس به دقت کنترل می شود، گفت: برخی از نامزدها از مدتها قبل فعالیت های تبلیغاتی خود را آغاز کرده اند.

فیروزآبادی تصریح کرد: هرگونه رفتار تبلیغاتی نامزدهای انتخابات به صورت کامل مد نظر قرار داده شده و به طور یقین در تایید صلاحیت نهایی آنها موثر خواهد بود.

وی افزود: قانون زمان شروع تبلیغات را مشخص کرده و هیئت نظارت نیز با توجه به زمان شروع تبلیغات، تخلفات تبلیغاتی کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را گزارش می دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس تصریح کرد: لیست نهایی واجدان شرایط حضور در انتخابات سوم اسفند ماه ارایه می شود و سپس یک هفته زمان برای تبلیغات به نامزدهای انتخابات داده خواهد شد.

12 اسفند ماه سال جاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس برگزار می شود.

نظرات بینندگان