کد خبر: ۲۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

\"برگ زرین دیگری در تقویم افتخارات انقلاب\"

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات 12 اسفند را گرامیداشت.

به گزارش شیرازه به نقل از  فارس، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات 12 اسفند را گرامیداشت.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إن الله لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بأنفسهم

ایران اسلامی بار دیگر صحنه حضور مردم مؤمن و انقلابی در پای صندوق‌های رأی بود؛ ‌حضور پرشور و کم‌نظیر ملت ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان از عمق بصیرت و بیداری آنها در طول دوره انقلاب اسلامی دارد.

در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی همچون گذشته با همجمه‌های تبلیغاتی و فتنه‌انگیز در پی ایجاد ناامیدی و یأس در میان آحاد ملت بودند و آنها را به خانه‌نشینی و عدم مشارکت دعوت می‌کردند، ‌مشارکت گسترده و دندان‌شکن ملت ایران در روز دوازدهم اسفندماه پاسخ محکم بر یاوه‌گویی‌های بدخواهان انقلاب اسلامی مردم ایران بود.

ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبارجهانی و اذناب آنان امروز مجدداً تأکیدی بر کارآمدی الگوی ملت مسلمان ایران برای امت اسلامی در سراسر جهان خواهد بود و خون تازه‌ای را در رگ‌های نهضت بیداری اسلامی در منطقه به جریان انداخت.

این انتخابات تأکید مجدد بر ناکارآمدی راهبردهای دشمن در زمینه تهاجمات فرهنگی، تحریم‌های اقتصادی و تهدیدات امنیتی و سیاسی بوده است و بر تداوم  پیمودن راه ملت انقلابی ایران در طراحی نظم نوین اسلامی در سراسر دنیا صحه گذاشته است.

میزان مشارکت بالای ملت در شرایطی که نظام‌های لیبرال دموکراسی غربی به پایان عمر خود رسیده‌اند بیانگر موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تأمین سعادت دنیوی و اخروی بشریت است.

این حضور ملت در انتخابات دوازدهم اسفند؛ که نشان از وفاداری و تجدیدبیعت مردم بر عهد الهی با آرمان بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) و شهیدان سرافراز بود، برگ زرین دیگری را در تقویم افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران رقم زد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر و گرامی‌داشت حماسه‌آفرینی ملت ایران بار دیگر حمایت همه‌جانبه خود را از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بیان می‌دارد و بر تداوم پیمودن این راه تا تحقق همه اهداف انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) تحت زعامت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای تأکید دارد و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به مردم و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی را برای منتخبین مردم در نهمین مجلس شورای اسلامی را خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه‌الله

 انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان