کد خبر: ۲۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۸ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۰

تجمع در مرزهای فلسطین اشغالی در روز زمین

حامیان بیت‌المقدس در کرانه باختری و نوار غزه همزمان با روز زمین تجمع خواهند کرد.

در نشست خبری ظهر امروز کاروان الی بیت‌المقدس که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، از برنامه‌ریزی برای تجمع تشکل‌های آزادی‌خواه جهان برای تجمع در 48 نقطه از مرزهای فلسطین اشغالی، همزمان با روز زمین یا همان روز جهانی سرزمین فلسطین خبر داده شد.

قبل از جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه، جهانیان بر این عقیده بودند که این کشور اسرائیل است که مورد ظلم و جور قرار گرفته است اما پس از این اقدامات ضد بشری اسرائیل، تفکر مردم جهان تغییر یافت و ماهیت پلید اسرائیل بر همگان روشن شد.

از خرداد ماه سال 1389 تاکنون کاروان‌های آزادی بسیاری برای آزادسازی و شکست حصر تشکیل شده‌اند و کاروان مرکزی الی بیت‌المقدس نیز یکی از این کاروان‌ها است که برای کمک به آزادسازی غزه و فلسطین اشغالی، راهی مرزهای فلسطین اشغالی می‌شود.

یکی از برنامه‌های این گروه جهانی که از شامل مردم قاره‌های آمریکا، آسیا، آفریقا و اروپا است، تجمع در مرزهای فلسطین اشغالی همزمان با روز جهانی نکبت است.

این کاروان که متشکل از هزار و 20 نفر است، در حال هماهنگی با آوارگان فلسطینی است تا آنها نیز در سال‌روز تاسیس رژیم منحوس اسرائیل، در مرزهای فلسطین اشغالی حضور یابند.

احقاق حق آوارگان فلسطینی مبنی بر بازگشت به وطن، توقف یهودی سازی بیت‌المقدس، برقراری صلح در منطقه و نابودی اسرائیل از جمله اهداف کاروان مرکزی الی بیت المقدس است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان