کد خبر: ۲۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۱

زیارتگاههای غرب آماده پذیرایی از عموم مردم و كاروانهای راهیان نور می باشند

دبیر قرارگاه راهیان نور غرب كشور گفت: پنج زیارتگاه استان كرمانشاه آماده پذیرایی از مردم، مهمانان نوروزی و كاروانهای راهیان نور می باشند.

سردار محسن حسین آبادی، روز پنجشنبه  افزود: استان كرمانشاه در همه ایام سال بخصوص ایام نوروز میزبان علاقه مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است و در نوروز امسال هم با تمهیداتی كه اندیشیده شده است، شاهد استقبال پرشور مردم و كاروانهای راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب و زیارتگاههای استان هستیم.

وی گفت: زیارتگاه مرصاد با نمایشگاههایی كه از سوی ارتش منطقه غرب و سپاه نبی اكرم (ص) در آن برگزار شده است، این روزها پذیرای خیل عظیمی از بازدیدكنندگان می باشد بطوریكه روز گذشته بیش از پنج هزار نفر از آن بازدید و بسته های فرهنگی نیز به بازدیدكنندگان اعطا شد.

حسین آبادی اظهاركرد: در زیارتگاه \'بازی دراز\' سرپل ذهاب نیز ارتش و سپاه اقدام به برپایی نمایشگاه نموده اند و ضمن توزیع محصولات فرهنگی، از علاقه مندان پذیرایی می كنند.

وی، این رویه را شامل پادگان ابوذر وابسته به ارتش منطقه غرب، منطقه عملیاتی گیلانغرب وابسته به سپاه و نیز قصرشیرین كه ارتش و سپاه در ان حضوری فعال دارند، عنوان كرد و گفت: در مچموع هم مردم استان، هم مهمانان نوروزی و هم كاروانهای راهیان نور در این روزها استقبال خوبی از این زیارتگاهها بعمل آورده اند.

سردار حسین آبادی همچنین از اعزام كاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب كشور بطور مرتب خبر داد و گفت: قبل از فرا رسیدن ایام عید نوروز، 12 هزار نفر از دانش آموزان پسر و در فاصله روزهای 28 دیماه تا 15 اسفندماه سال گذشته و 9 هزار نفر از دانش آموزان دختر را به این مناطق اعزام نمودیم.

دبیر قرارگاه راهیان نور استان كرمانشاه در ادامه از اعزام سه هزار و 400 دانشجو و طلبه در فاصله روزهای شانزدهم تا بیست و هشتم اسفندماه گذشته به مناطق عملیاتی جنوب و اعزام 65 نفر از اساتید دانشگاه به مناطق مزبور در قالب كاروانهای راهیان نور خبر داد.

وی گفت: از دیروز اعزام نوروزی به مناطق عملیاتی جنوب كشور در استان آغاز شده و قرار است چهار كاروان 550 نفری تا پایان ایام نوروز به این مناطق اعزام شوند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان