کد خبر: ۲۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

جرایم سخت وخشن درفارس كاهش چشمگیری داشته است

امام جمعه شیراز گفت:استان فارس در سه سال گذشته در جرایم سخت و خشن كاهش چشم گیری داشته است.

آیت الله اسدالله ایمانی دوشنبه در برنامه صبحگاه نیروی انتظامی فارس افزود:درسه سال گذشته كه مدت زمان اندكی است گام های بلندی از سوی نیروی انتظامی برداشته شده و آرامش در سطح جامعه حاكم است وجرائم سخت و خشن كاهش چشم گیری داشته است.

امام جمعه شیراز اضافه كرد:دشمنان ما با ارتباط دسته جمعی كه با هم دارند بر طبل فتنه می كوبند ومی خواهند جامعه را به سمت و سوی نا امنی سوق دهند و برای گسترش فضای لا ابالی دست نشانده های خودشان را قرار می دهند اما به فضل پروردگار نیروی انتظامی برنامه آنها را نقش بر آب كرده اند و در حال حاضر امنیت در جامعه ما حاكم است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان داشت :خدارا سپاسگزاریم كه نیروی انتظامی را آشنا به وظایف خود ساخته و در فراز و نشیب های كه در جامعه وجود دارد مدافع و حامی مردم قرار داده است.

آیت الله ایمانی بیان كرد:برگزاری انتخابات سال 90 با آن حضور زیاد مردم كار عادی نبود و با آن همه توطئه دشمن، مردم فارس به بركت شما و آرامش حاكم بر جامعه سطح حضورشان در انتخابات از سطح متوسط كشوری بالا بود این بالا بودن سطح حضورشان نشان دادن اعتماد مردم به مسئولین و كارگزاران جامعه است.

وی گفت :در ایام نوروز كه عمده مردم ما در سفر و بازدید از مناطق مختلف هستند نیروی انتظامی روز و شب در خدمت مردم در خیابان وبیابان سرگرم حفظ آرامش جاده ها و مردم بود این كار بزرگ وستوده كه به كاهش تصادفات همراه با فوت انجام شده در پرونده اعمالتان ثبت می شود.

امام جمعه شیراز در بخش دیگر سخنان خود افزود: رهبر عظیم شان دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری كرده اند و برای رسیدن به این دو هدف هرسال در حوزه های مسائل اقتصادی مطرح نموده اند از سال 88 یعنی اولین سال دهه چهارم انقلاب، اصلاح الگوی مصرف ،سال 89 همت مضاعف و كار مضاعف ،سال 90 جهاد اقتصادی و امسال هم تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی بوده و طبعا این جهاد مستمر،به یك سال منحصر نمی شود و رسیدن به آن اهداف در سند چشم انداز دیده شده است.

ایمانی بیان كرد:همه ایام فصل جهادوخیزش و حركت است اما همه تلاش ها و جهاد های اقتصادی به زیرساخت به نام امنیت احتیاج دارد اگر در جامعه امنیت نباشد خواه نا خواه برنامه های سازنده عقیم می ماند باید ابتدا فضای امن به وجود آورد تا در فضای امن، امید ایجاد شود.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان