کد خبر: ۲۹۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۱

تحریم ها ایران را به خود کفایی می رساند

مادر این شهید والامقام در پاسخ به پرسشی مبنی بر دیدگاه شهید احمدی روشن در مورد تحریم‌ها گفت: مصطفی همواره معتقد بود که تحریم‌ها سبب می‌شوند ایران اسلامی به خودکفایی برسد.

به گزارش خبرنگار شیرازه، مادر شهید احمدی روشن در مراسم بزرگداشت خانواده شهدای انرژی هسته‌ای اظهار داشت: اخلاص و ولایت‌مداری از ویژگی‌های مشترک شهدای انرژی هسته‌ای است.

وی با اشاره به خداجویی مداوم این شهدا تصریح کرد: کسانی که در تمام امور زندگی خود به دنبال رضایت خداوند هستند پاداش خود را نیز از خدای متعال دریافت می‌کنند که شهادت بالاترین این پاداش‌ها است.

مادر این شهید والامقام در پاسخ به پرسشی مبنی بر دیدگاه شهید احمدی روشن در مورد تحریم‌ها گفت: مصطفی همواره معتقد بود که تحریم‌ها سبب می‌شوند ایران اسلامی به خودکفایی برسد.

وی همچنین پیرامون مهم‌ترین موضوعی که باعث ناراحتی شهید احمدی روشن می‌شد خاطرنشان کرد: غم و غصه مردم تنها عاملی بود که باعث ناراحتی شهید روشن می‌شد و عشق به خداوند و انقلاب اسلامی بزرگترین ویژگی این شهید بود.

در ادامه این مراسم منصوره کرمی همسر شهید علیمحمدی گفت: عشق به خداوند و انقلاب اسلامی بزرگترین ویژگی شهید علیمحمدی بود.

وی ابراز داشت: آن شهید بزرگوار در طول زندگی هر کاری که می‌کرد برای رضای خداوند بود و همواره بر ادامه دادن مسیر شهدا تاکید داشت.

کرمی اضافه کرد: شهید علیمحمدی همواره تاکید می‌کرد که هیچ عاملی نباید باعث شود دانشجویان حتی برای یک روز تحصیل، تحقیق و کوشش خود را رها کنند.

وی در پایان اظهارداشت: شهید علیمحمدی همواره از دوران دانشجویی خود در دانشگاه شیراز به خوبی یاد می‌کرد و معتقد بود درجات علمی خود را مدیون زحمات اساتید در این دانشگاه است.

 در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد از خانواده شهدای انرژی هسته‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام/20

برچسب ها: تحریم ، ایران ، خود کفایی
نظرات بینندگان