کد خبر: ۳۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

بنای یادمان شهدای ایزدخواست کلنگ‌زنی شد

در مراسمی با حضور فرماندار آباده نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا، شهردار و اعضای شورای شهر ایزدخواست بنای یادمان شهدای ایزدخواست کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم محمد جواد عسکری فرماندار آباده طی سخنانی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ارزشمند انقلاب اسلامی به بیان مطالبی در اهمیت انقلاب کشورمان پرداخت و اظهار داشت: انقلاب ما که امروز به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است و تأثیر بسیاری بین مردم آزادی‌خواه کشورهای اسلامی منطقه گذاشته، حاصل رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و خون شهدای ما است.

وی افزود: امروز رسالت ما بسیار سنگین‌تر از زمان جبهه و جنگ است چرا که دشمن با تجهیزات پیشرفته و با شیوه‌های متفاوت به جنگ اعتقاد و فرهنگ ما آمده است.

فرماندار شهرستان آباده عمل به وصایا و رهنمودهای امام راحل، حفظ ارزش‌های انقلاب و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید را از جمله مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های مسئولان و مردم در مقابل شهدا دانست.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد دهقانی نماینده ولی فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا نیز طی سخنانی با تأکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این قرارگاه در مناطق محروم کشور پرداخت و از تمام کسانی که در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش می‌کنند تقدیر کرد.

کلنگ بنای یادمان ۶۰ شهید شهر ایزدخواست در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با تعهد ساخت در هفت ماه آینده به زمین زده شد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان