کد خبر: ۳۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

بازی برخی اعضا در شورا پایان ندارد!

آخرین انتخابات هیئت رئیسه شورای سوم شهر شیراز برای دومین بار لغم شد.

در حالیکه تا روز نهم اردیبهشت ماه باید هیئت رئیسه جدید شورای شهر شیراز مشخص شود اعضای شورای شهر شیراز همچنان اختلافات خود را ادامه می دهند.

طبق اعلام قبلی، انتخابات هیئت رئیسه شورا در دستور کار جلسه علنی روز یک شنبه قرار گرفت که در این روز به دلیل مخالفت برخی از اعضای شورا به زمان برگزاری رای گیری و عدم وجود زمان مناسب برای تحقیق این انتخابات لغو و با دستور رئیس شورا صبح سه شنبه برای برگزاری انتخابات مشخص شد.

اما صبح دیروز در حالیکه شش نفر از اعضای شورای شهر شیراز، نماینده فرمانداری و رسانه ها راس ساعت 9 در صحن علنی شورا حضور داشتند سه عضو معترض از حضور در جلسه خودداری کردند که با این حرکت این جلسه نیز لغو شد.

اجازه نمی دهیم مطالبات مردم با مشکل مواجه شود

اما معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شیراز ظهر سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر شیراز در خصوص وضعیت انتخابات هیئت رئیسه شورای شیراز، گفت: این جلسه نیز به دلیل عدم حضور سه عضو شورا به حد مشخص نرسید و انتخابات به روز دیگر موکول می شود.

وحید رجایی تصریح کرد: اینگونه رفتارها در حد و اندازه های شورای یک کلانشهر نیست و ما اجازه نخواهیم داد اینگونه با مطالبات مردم بازی شود.

وی تاکید کرد: با اینگونه رفتارها نباید شیراز را با شهرها ی دیگر مقایسه کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شیراز تصریح کرد: اعضایی که اعتراض دارند باید به قانون احترام بگذارند و جایگاه شورا را حفظ کنند.

غیبت غیر موجه سه عضو شورا

رئیس شورای شهر شیراز نیز در این خصوص گفت: طبق قانون غیبت افراد محاسبه می شود.

علی زحمتکش تاکید کرد: عدم حضور این افراد غیر موجه است و باید مطابق قانون با آنان برخورد شود.

مهر

نظرات بینندگان