کد خبر: ۳۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

برگزاری دومین مانور انتخابات رایانه‌ای در شیراز

مانور انتخابات رایانه‌ای، فردا یکشنبه در مدارس و دانشگاه‌های شهرستان شیراز به منظور آمادگی اقشار مختلف در این نوع از انتخابات صورت می‌گیرد.

جواد زرین کلاه با بیان اینکه شیراز آماده برگزاری انتخابات رایانه‌ای در دومین مرحله از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است؛ اظهار داشت: کاربران شعب اخذ رای دوره آموزشی مربوطه خود را با موفقیت پشت سر گذاشتند و نخستین مانور انتخابات رایانه‌ای در تمام مصلی‌های نماز جمعه  این شهرستان برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به دیگر مانورهای انتخاباتی در این شهرستان، افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر در انتخابات پیش رو، دومین مرحله مانور انتخابات رایانه‌ای فردا یکشنبه در تعدادی از مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اهمیت نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و بسترسازی مناسب به منظور حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، خاطرنشان کرد: در حماسه 12 اسفند ماه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم نشان دادند که هر روز مصمم‌تر از گذشته بر تعهد و پایبندی خود به نظام مقدس و انقلاب اسلامی وفادارند و در این حماسه رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها از جمله روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های فعال در استان فارس به خوبی نقش خود را ایفا کردند.

زرین کلاه در ادامه سخنان خود تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از شعب اخذ رای رایانه‌ای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور در شهرستان شیراز قرار دارد؛ انتظار داریم بیش از گذشته تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان و اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات مرحله دوم نهمین دوره خانه ملت تلاش کنند و زمینه حضور گسترده‌تر مردم ولایت‌مدار را در پای صندوق‌های رای فراهم آورند.

وحید رجایی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان شیراز نیز از تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان این شهرستان که با ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همکاری داشته‌اند تشکر کرد و از نامزدهای انتخاباتی این دوره از انتخابات شهرستان شیراز نیز خواست تا مانند دور قبل در تبلیغات انتخاباتی خود قانون‌مداری را سرلوحه فعالیت انتخاباتی خود قرار دهند.

در نخستین مانور انتخابات رایانه‌ای شهرستان شیراز که روز گذشته در مصلی‌های نماز جمعه شهرستان شیراز و با حضور جواد زرین کلاه فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز به همراه رئیس هیئت نظارت انتخابات این شهرستان برگزار شد؛ نمازگزاران علاوه بر آشنایی و شرکت در انتخابات رایانه‌ای آزمایشی، آماده حضور در انتخابات مرحله دوم از نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان شیراز شدند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان