کد خبر: ۳۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

مسابقات فوتسال جام یادواره شهدای هسته ای كشوردر شیراز

روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشكی شیراز اعلام كرد:اولین دوره از جام فوتسال یادواره شهدای هسته ای كشور با حضور ورزشكاران چهاراستان كشوردرشیراز برگزار شد.

در این دوره از مسابقات كه با حضور تیم های فوتسال دانشگاه های علوم پزشكی تبریز، اصفهان، یزد و به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار شد، این چهار تیم به صورت ضربدری با هم به رقابت پرداختند.

در بازی نخست تیم های اصفهان و تبریز در مقابل یكدیگر قرارگرفتند كه این بازی با نتیجه چهاربردو با پیروزی تیم تبریز به پایان رسید و سپس تیم های علوم پزشكی شیراز و یزد به مصاف هم رفتند كه تیم شیراز توانست با زدن سه گل و دریافت دو گل از سد این تیم بگذرد.

در مرحله رده بندی، ابتدا تیم های علوم پزشكی اصفهان و یزد به میدان رفتند كه این بازی با پیروزی چهار برصفر برای تیم یزد به پایان رسید و دربازی نهایی نیز، تیم های علوم پزشكی شیراز و تبریزبه رقابت با هم پرداختند كه در پایان، این بازی با نتیجه یك بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید و و درنهایت تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشكی شیراز به مقام قهرمانی اولین دوره از جام یادواره شهدای هسته ای كشور را از آن خود كرد.

اختتامیه این رقابت ها با حضور خانواده های چهار تن از شهدای هسته ای كشور و نیز پیشكسوت فوتبال ایران، غلامحسین پیروانی برگزار شد.

 

ایرنا

نظرات بینندگان