کد خبر: ۳۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

عملیات ضربتی پلیس برای برهم زدن بساط منقل‌داران در شیراز

 عملیات ضربتی پلیس برای برهم زدن بساط منقل‌داران در شیرازفرمانده نیروی انتظامی فارس از آغاز عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این استان برای شناسایی و پلمپ منقل خانه ها در شیراز خبر داد. سردار سجادیان در تشریح برنامه های نیروی انتظامی برای دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و پلپ اماکن عرضه کننده این گونه مواد و منقل خانه ها گفت: بلای خانمان سوز مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و خانوادگی است که ریشه کن کردن آن می‌تواند در پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی موثر باشد.وی از شناسایی چند منقل خانه خبر داد و افزود: در 72 ساعت گذشته با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پس از انجام تلاش‌های اطلاعاتی و پلیسی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و وسایل جرم در سه باب منقل خانه و یک باب مغازه کشف شد و 18 خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر در این اماکن دستگیر شدند.

به گزارش شیرازه فرمانده نیروی انتظامی فارس از آغاز عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی این استان برای شناسایی و پلمپ منقل خانه ها در شیراز خبر داد. سردار سجادیان در تشریح برنامه های نیروی انتظامی برای دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و پلپ اماکن عرضه کننده این گونه مواد و منقل خانه ها گفت: بلای خانمان سوز مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و خانوادگی است که ریشه کن کردن آن می‌تواند در پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های اجتماعی موثر باشد.

وی از شناسایی چند منقل خانه خبر داد و افزود: در 72 ساعت گذشته با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پس از انجام تلاش‌های اطلاعاتی و پلیسی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و وسایل جرم در سه باب منقل خانه و یک باب مغازه کشف شد و 18 خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر در این اماکن دستگیر شدند.


خبرجنوب

نظرات بینندگان