کد خبر: ۳۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱

اتنقادامام جمعه شیراز از عدم توجه جدی مسئولان به شعار امسال

امام جمعه شیراز با انتقاد شدید از مسائل حاشیه ای بوجود آمده درسطح جامعه گفت:امروز مطالبه مردم ما از مسئولین کشوری واستانی این است که آنچه رهبری دربحث تولید مطرح کردند اجرایی شود واز این مسائل حاشیه ای به شدت پرهیز شود،این مسائل حاشیه ای چه قدر میتواند در زندگی مردم تاثیرداشته باشد،بجای این مسائل گرانی و تورم را مهار کنید به مسئله مهم اشتغال بپردازید معضل بیکاری را حل کنید.

به گزارش شیرازه،آیت الله اسدالله ایمانی درخطبه های نماز جمعه امروز شیراز بااشاره به ولادت حضرت زهرا (س) وروز زن به فرازهایی از شخصیت والای آن بانوی گرامی اسلام پرداخت وگفت:فاطمه زهرا یک کهکشان است،یک اقیانوس فضیلت است وچراغ راه وراهنمای ماست وامروز جامعه ما فوق العاده نیازمند شناخت آن حضرت است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود:بزرگترین خیانت نظام سلطه واستکبار به جامعه بشیریت این است که زنان را از زن بودن خارج  کرد،هویت واقعی را از آنان گرفت ودرواقع قصد داردجنس سومی ازآنها بسازد، پس لازم است باشناخت حقیقت حضرت زهرا (س) والگو قراردان ایشان درواقع هویت اصلی زن که همان مظهر لطافت ها وظرافت ها وعمود خیمه خانه بودن را به آنهابرگردانیم.

امام جمعه شیراز،دربخشی دیگر از سخنرانی خود درخطبه های نماز جمعه به حوادث مهم جهان اشاره کرد و اظهار داشت:انتخابات درسوریه برگزار شد ولی وزیرامورخارجه امریکا اعلام میکند این انتخابات مورد نظر مانیست وبابمب گذاری وکشتار مردم بیگناه سوریه از این انتخابات ومشارکت مردم در روند اصلاحات انتقام میگیرد ودرموضعی کاملا معکوس از وزیر خارجه ادم کش بحرین استقبال  کرده واز پیوند عمیق بین خودشان خبر میدهد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری به انتخابات فرانسه هم اشاره وخاطرنشان کرد:شکست سارکوزی بذلیل پشت کردن به مردم خود وپیروی محض از سیاسیتهای امریکا بود لذا رای ندادن مردم به سارکوزی واین نشانه ای است از بیداری جهانی ملت ها ووحشت عجیب استکبار از این وضع و نوید این را به جهانیان  دادند که دربلاد کفر هم ارزشها درحال شکل گیری است.

ایت الله ایمانی بااشاره به دهه پیشرفت وعدالت وعلت نامگذاری امسال بنام سال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب اذعان داشت:رهبری معظم به این نتیجه رسیدند که استکبار ونظام سلطه میخواهد از راه ایجاد مشکل اقتصادی نظام رابشکند ومردم را ناامید کرده واعلام کند که این نظام نمیتواند زندگی مردم را درعرصه های مختلف تامین کند.

وی با انتقاد شدید از مسائل حاشیه ای بوجود آمده درسطح جامعه گفت:امروز مطالبه مردم ما از مسئولین کشوری واستانی این است که انچه رهبری دربحث تولید مطرح کردند اجرایی شود واز این مسائل حاشیه ای به شدت پرهیز شود،این مسائل حاشیه ای چه نقشی میتواند در زندگی مردم تاثیرداشته باشد،گرانی ،تورم را مهار کنید به مسئله مهم اشتغال بپردازید معضل بیکاری را حل کنید.

درپایان آیت الله ایمانی از مانورنیروهای واکنش سریع بسیجیان (مانورعاشقان شهادت ورهروان ولایت) تشکر وقدردانی کرد وگفت شما یهترین زمان را برای این مانور انتخاب کردید چون حضرت زهرا اولین شهید راه ولایت بود شما هم پاسداران حریم ولایت هستید ومن برای شما ارزوی توفیق وسلامتی میکنم.

نظرات بینندگان