کد خبر: ۳۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

اختصاص 57 میلیارد ریال اعتبار به امور دام قیروکارزین

کارشناس مسئول امور دام جهاد کشاورزی قیروکارزین از اختصاص 57 میلیارد ریال اعتبار به امور دام جهاد کشاورزی این شهرستان توسط صندوق توسعه بخش کشاورزی خبر داد.

علی جمشیدی اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعتبارات بخش دام جهاد کشاورزی قیروکارزین با رشد 80 درصدی رو به رو بوده و انتظار می‌رود که این امر سبب توسعه این بخش و رشد مطلوب آن در سال جاری به عنوان بخشی از تولید ملی در این شهرستان شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری 57 میلیارد ریال اعتبار به امور دام جهاد کشاورزی قیروکارزین توسط صندوق توسعه بخش کشاورزی این استان اختصاص یافته است.

جمشیدی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای مرغداری‌ها بیان داشت: 15 میلیارد ریال از صندوق توسعه بخش کشاورزی به مرغداری‌های این شهرستان تعلق می‌گیرد که از این میزان تاکنون افرادی برای دریافت 13 میلیارد ریال وام به مرکز استان معرفی شده‌اند که در انتظار ابلاغ برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان از طریق بانک کشاورزی هستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: به بخش دامداری‌ها که بیشتر شامل گوساله‌پروری و بره‌پروری است، هشت میلیارد و 600 میلیون ریال اختصاص یافته و 750 میلیون ریال نیز برای پرداخت تسهیلات به زنبورداران در نظر گرفته شده تا در کارگروه استانی به تصویب رسیده و به بانک برای پرداخت ابلاغ و معرفی شوند.

کارشناس مسئول امور دام جهاد کشاورزی قیروکارزین ابراز داشت: اشتغال‌زایی به وجود آمده توسط این بخش در دو ماهه نخست سال جاری شامل 30 اشتغال ثابت، 15 اشتغال موقت و بیش از 100 اشتغال غیر مستقیم است و امیدواریم این روند تا انتهای سال در راستای رفع معضل بیکاری ادامه یابد.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان