کد خبر: ۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱

خوش خدمتی جدید منافقین برای غرب به بهانه کسب پناهندگی

گروهک منافقین پس از چراغ سبز امریکا برای پناهندگی اعضای این گروهک در آمریکا بار دیگر خوش رقصی های خود را از سر گرفت.

به گزارش شیرازه،خبرگزاری رویترز اعلام کرد: سازمان مجاهدین خلق (منافقين)گزارشی ۶ صفحه‌ای! در اختیار این خبرگزاری قرار داده که در آن به نقل "منابع دولتی و نظامی" ایران آمده است که نزدیک به ۶۰  دانشمند در ۱۱ سازمان مخفی زیر نظر وزارت دفاع بر روی فعالیت‌های مربوط به ساخت بمب تحقیق می‌کنند.

رویترز می‌افزاید: به نظر می‌رسد زمان انتشار این گزارش برای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات ایران و آژانس در روز دوشنبه و سه‌شنبه و گفت‌وگوهای سوم خرداد در بغداد انتخاب شده باشد.

جاب آن که دیوید آلبرت، بنیانگذارموسسه دانش و امنیت بین‌الملل که فعالیت‌های هسته‌ای ایران را دنبال می‌کند به خبرگزاری رویترز در این باره گفته است: «ما باید بسیار با شک و تردید با آنچه آنها می‌گویند برخورد کنیم

به نظرمیرسدمشکل افاضات جدید این سازمان دربه دراینجاست هیچ مدرکی که دال بر صحت این سخن پراکنی آنها باشد وجود ندارد واربابانشان نیز هیچ اعتمادی به گزارشات این چنینی آنها ندارند.

شاید این آخرین دست وپازدن این سازمان تروریستی برای بقا باشد چراکه پس از اخراج آنها از کشور عراق و اقامت موقت شان درکمپ لیبرتی ودرخواست بسیاری از آنها از ایران برای بازگشت ونهایتا فرار تعدادی از عناصر فریب خورده از این کمپ سیاه روزی منافقین را دوچندان کرده است.

گزارش جدید این سازمان پس از آن منتشر شد که مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که واشنگتن به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و  دیگر دولت‌ها  اطلاع داده که آمریکا مایل است برخی از پرونده‌هایی که از طرف کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل ارجاع می‌شود را مورد به مورد و مطابق قوانین آمریکا بررسی کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین از کشورهای دوست و شرکایش خواسته که قدم پیش بگذارند تا در مورد سازمان مجاهدین خلق یک راه‌حل بشردوستانه حاصل شود.

نظرات بینندگان