کد خبر: ۳۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱

تیم فجرسپاسی در آستانه خروج از فارس

تیم فجر سپاسی شیراز در آستانه فروش و خروج از استان فارس قرار گرفت تا داستان غمبار فوتبال فارس و شیراز با فجر سپاسی به اوج خود برسد.

تیم فوتبال برق شیراز با بیش از 60 سال سابقه، اول به دسته یک سقوط کرد و بعد از آن نیز به دسته دوم رفت، تیم پیام مخابرات نیز با فراز و نشیبهای خود از لیگ دسته یک به دسته دوم سقوط کرد.

مخابرات فارس اعلام کرد که تمایلی به تیمداری ندارد و بدین سبب زمینه برای فروش تیم فراهم شد از دیگرسو مسئولان برق استان نیز موارد قانونی را مورد تاکید قرار دارند و اعلام کردند که دیگر توان تیمداری را ندارد.

این شرایط سبب شده که این روزها حال و روز ورزش فارس خوش نباشد و ورزش دوستان نیز درگیرو دار این فراز و نشیبها به تیم فجر سپاسی شیراز دلخوش باشند.

فجر نیز در لیگ برتر اخیر با فراز و نشیبهایی که داشت بالاخره در لیگ برتر با رتبه دهم ماندگار شد تا همچنان برای ورزش فارس کورسویی از امید را رقم بزند.

اما این کورسو نیز این روزها با شایعه خروج فجر از فارس و فروش تیم به فولاد ماهان اصفهان در حال خاموشی است.

اکنون داستان غمبار ورزش فارس به اوج خود رسیده و تنها امید فوتبال دوستان شیرازی نیز در آستانه فروش یا خروج از فارس قرار دارد.

در این خصوص اگرچه جعفری مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز فروش فجر را به ماهان تکذیب کرد اما این موضوع را نیز رد نکرد که تیم به هر حال در حال فروش است.

جعفری فروش 8.5 میلیاردی تیم فجر به فولاد ماهان را کذب خواند.

وی در پاسخ به اینکه "فروش این تیم چقدر صحت دارد" به خبرنگار مهر بیان کرد: هنوز چیزی روی کاغذ نیامده و فقط صحبتهای اولیه صورت گرفته است.

مدیرعامل تیم فجر سپاسی شیراز گفت: هنوز کسی برای صورتجلسه نیامده و ما نیز می گوییم چرا باید تیم به فروش برود که جواب داده اند به خاطر مشکلات مالی مجبور به فروش هستند.

جعفری بیان کرد: سال گذشته نسبت به سایر تیمهای لیگ برتر کمترین هزینه ها را داشتیم اما مسئولان مربوطه اعلام کرده اند که به خاطر مشکلات مالی قصد واگذاری امتیاز تیم را دارند.

آیت اللهی: تیم در فارس می ماند/ در جلسه فردا همه چیز مشخص می شود

رئیس هیئت فوتبال استان فارس نیز در این رابطه به خبرنگار مهر بیان کرد: خبر فروش فجر صحت ندارد.

هادی آیت اللهی بیان کرد: در این خصوص صحبتهایی صورت گرفته که مشغول رایزنی هستیم که تیم فجر از داخل استان حمایت شود.

وی ادامه داد: در این راستا فردا پنجشنبه جلسه ای برگزار و بسیاری از مسائل در آن مشخص می شود.

رئیس هیئت فوتبال استان فارس بیان کرد: فجر قرار نیست از استان خارج شود و هرکسی که بخواهد تیم را خریداری کند باید آن را در فارس حمایت کند.

آیت اللهی تاکید کرد: آخرین نفری که قرارداد فروش را امضا خواهد کرد من هستم و بنده نیز به شرط ماندگاری تیم در استان امضا خواهم کرد.

وی عنوان کرد: با فرمانده سپاه فجرفارس و فرمانده سپاه کشور رایزنیهایی انجام داده ایم که این مسئله به صورت حساسی نگریسته شود.

در رابطه با فروش فجر نیز مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان نیز به خبرنگار مهر تاکید کرد که تلاش می کنیم که تیم در استان حفظ شود.

به هرحال احتمال اینکه با واگذاری تیم فجر، این تیم پس از یکسال از استان خارج شود وجود دارد و دوست داران ورزش فارس را از این بابت نگران کرده است.

مهر

نظرات بینندگان