کد خبر: ۳۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱

ضرغام صادقی: می‌خواهند اقتصاد کشور را شرطی کنند

منتخب اول مردم شیراز درمجلس نهم گفت: کشورهای غربی اینگونه وانمود می‌کنند که هر اتفاق اقتصادی در ایران به تصمیمات غرب در مورد ایران و جلسات مربوط به کشورمان بستگی دارد و در حقیقت با ایجاد این جو روانی می‌خواهند اقتصاد کشور را شرطی کنند

همایش «شیر، فرصت‌ها و چالش‌های فرارو » پنج‌شنبه گذشته با حضور نمایندگان دامداران فارس، منتخبین مردم استان در مجلس، مسئولین جهاد دانشگاهی و اساتید دانشگاهی تشکیل شد.

در این همایش ضرغام صادقی نماینده اول مردم شیراز پس از شنیدن سخنان دامداران با بیان اینکه وارد آوردن فشار اقتصادی بر ایران در دستور کار دشمنان ما قرار گرفته است گفت: ما برای حمایت از دامداران، پیگیر تخصیص بودجه خشکسالی به این قشر از تولید کنندگان هستیم و اگر دامداران در این رابطه پیشنهادی دارند به ما ارائه دهند. وی افزود: نمایندگان فارس با پیگیری‌هایی که انجام دادند قیمت خرید تضمینی هر کیلو گندم را از ۳۹۵ تومان به ۴۲۰ تومان افزایش دادند و برای شیر نیز پیگیری خواهیم کرد.

ضرغام صادقی با بیان اینکه وظیفه ما حمایت از تولید کننده و مصرف کننده است گفت: باید دست دلالان را از بازار شیر و نهاده‌های دامی کوتاه کرد. نماینده مردم شیراز در مجلس نهم اظهار داشت: باید قیمت هر لیتر شیر به نحوی در نظر گرفته شود که قیمت فروش نه ضرر و زیانی را متوجه دامداران و نه فشاری را به مصرف‌کنندگان وارد کند.

ضرغام صادقی همچنین به جنگ اطلاعاتی دشمن علیه ایران اشاره کرد و گفت: این جنگ در سه جبهه مسئولین با هدف تغییر در رفتار آنان و فاصله گرفتن از مردم، ایجاد تفرقه بین احزاب و گروه‌های سیاسی و شرطی کردن اقتصاد ایران در حال انجام است.

وی اظهار داشت: کشورهای غربی اینگونه وانمود می‌کنند که هر اتفاق اقتصادی در ایران به تصمیمات غرب در مورد ایران و جلسات مربوط به کشورمان بستگی دارد و در حقیقت با ایجاد این جو روانی می‌خواهند اقتصاد کشور را شرطی کنند که این امر بسیار خطرناک و آسیب‌رسان است. وی تاکید کرد: راهکار عدم شرطی شدن اقتصاد کشور مقاومت اقتصادی است زیرا با این کار شرایط تصمیم‌گیری راحت‌تر می‌شود.

نظرات بینندگان