کد خبر: ۳۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱

پیشنهاد رئیس شورای اسلامی فارس به شورای شهر تهران

مختاری به یاوه‌گویی‌های شیوخ امارات اشاره و پیشنهاد کرد که شورای شهر تهران نام خیابان محل سفارت کشور امارات متحده عربی را از ظفر به خلیج فارس تغییر دهد.

به گزارش شیرازه مظفر مختاری روز گذشته در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی استان فارس که در شهر اردکان برگزار شد، اظهار داشت: سه روز هوای شیراز و برخی دیگر از مناطق این استان به قدری آلوده و مملو از ریزگرد بود که نفس کشیدن را حتی برای جوانان نیز سخت و دشوار کرده بود، اما افسوس که یک مسئول حاضر نشد از طریق رسانه‌های جمعی نسبت به این واقعه هشدار دهد.

وی با بیان این که همگی ما در مقابل شهروندان و سلامت آنان مسئول هستیم افزود: در این چند روز به دلیل سهل‌انگاری و اهمال سازمان هواشناسی و محیط زیست مردم تنها از طریق تجربه کردن استنشاق ریزگردها در جریان بالا رفتن میزان آلودگی هوا قرار گرفتند.

مختاری در بخش دیگری از سخنانش به یاوه‌گویی‌های شیوخ امارات اشاره و پیشنهاد کرد که شورای شهر تهران نام خیابان محل سفارت کشور امارات متحده عربی را از ظفر به خلیج فارس تغییر دهد.

به گفته وی در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد این کشور مجبور است در تمام مکاتبات رسمی خود از نام همیشگی خلیج فارس استفاده کند.

نظرات بینندگان