کد خبر: ۳۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۱

باید هزار کیلومتر را به خاطر 3 سکه بیایم تهران!

دارنده نشان طلای کشتی فرنگی جهان گفت: با این تقدیر به قهرمانان جهان بی‌احترامی کردند، با این وضع تقدیر نکنند بهتر است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، امید نوروزی درباره قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی گفت: میدان خوبی هم برای من و هم برای تمام اعضای تیم بود تا به شناخت تازه‌ای از حریفان برسیم.

وی ادامه داد: با وجود کارشکنی روس‌ها و با توجه به اینکه در شرایط بسیار بدی اعزام شدیم و نیم ساعت قبل از وزن‌کشی به سالن مسابقات رسیدیم، با قهرمانی پاسخ محکمی به روس‌ها دادیم.

دارنده نشان طلای کشتی فرنگی جهان درباره غیبت فرنگی‌کاران در مراسم روز گذشته تقدیر از کشتی‌گیران المپیکی که توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار شد گفت: برای سومین سال پیاپی قهرمان جام جهانی شدیم؛ کشتی فرنگی دیگر باید چه کاری انجام دهد تا توجه مسئولان ورزش کشور را جلب کند.

نوروزی تصریح کرد: ساکن شیراز هستم و باید هزار کیلومتر را به خاطر 3 سکه بیایم تهران! با این تقدیر به قهرمانان جهان بی‌احترامی کردند، با این وضع تقدیر نکنند بهتر است.

وی خاطر نشان کرد:‌ اگر هم کشتی می‌گیریم به عشق مردم و اهتزاز پرچم کشورمان است تا مردم خوشحال شوند. دیگر هیچ چیز برایم مهم نیست و فقط به المپیک فکر می‌کنم. مشکلات زیادی داریم که بارها هم مطرح کرده‌ایم، اما کسی گوش نمی‌دهد.

نظرات بینندگان