کد خبر: ۳۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ؛فقط یاد گرفته‌ایم مدیر عوض کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر شیراز گفت: تنها برای رفتن مدیران ورزشی شادی می‌کنیم اما بلد نیستیم یک خدمتگزار را نگاه داریم و از او استفاده کنیم.

زین العابدین عرب با اشاره به مشکلات فراوان حاکم بر ورزش شیراز، گفت: امروز زمزمه فروش تنها تیم لیگ برتری این شهر نیز به گوش می رسد که این امر نشان از وضعیت و مشکلات خاص حاکم بر ورزش استان دارد. وی با بیان این که در حال حاضر شهر شیراز تقریبا هیچ تیم ارزشمندی در رشته های مختلف در لیگ های برتر ندارد، افزود: از مدیریت ارشد استان می خواهیم مانند دیگر کلانشهرها به این بحث ورود کنند و از تیمهای شهر حمایت و نگه داری نمایند.

عرب از تغییر و تحولات مدیریتی صورت گرفته در عرصه ورزش فارس سخن گفت و افزود: حوزه ورزش استان در طول 3 سال 4 مدیر کل عوض کرده در حالی که هیچ ساختاری هم برای حفظ تیم ها در لیگ برتر شکل نگرفته است. وی بر لزوم شکل گیری شورای ورزش در استان تاکید کرد و گفت: باید سهم قانونی در نظر گرفته برای دستگاه ها در حوزه ورزش گرفته شده و جلسات سمبل کاری نیز کنار گذاشته شود تا حداقل شهر شیراز در هر رشته ورزشی یکی دو نماینده در لیگ های دسته بالا داشته باشد.

این عضو شورا تصریح کرد: در حال حاضر هیچ تشکیلاتی به تیم های ورزشی استان کمک نمی کند.

وی خاطر نشان کرد : در ورزش برنامه ما این شده که منتظر بمانیم ببینیم چه کسی کنار می رود آن وقت جشن بگیریم در واقع اصل ورزش چندان برای ما مهم نیست.

نظرات بینندگان