کد خبر: ۳۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۱

هرکس سنگ خود را برسینه میزند

رئیس جامعه هتل‌داران فارس خواستار تعامل شهرداری شیراز در اجرای طرح محدوده ترافیکی با جامعه هتل‌داران شد.

به گزارش شیرازه ،حمید سجادیان گفته است شهرداری شیراز در اجرای طرح محدوده ترافیکی باید در حوزه گردشگری کارشناسی بیشتری انجام دهد.

طرح محدوده ترافیک شهر شیراز که به تصویب شورای عالی ترافیک کشور نیز رسیده در محدوده ۸۳۰ هکتاری مرکزی شهر شیراز طی دو مرحله اجرا خواهد شد.

مرحله اول این طرح که از ابتدای مردادماه تا پایان آذر ماه سال جاری به مدت پنج ماه اجرا خواهد شد،به طور ازمایشی خواهد بود ودر صورت موفقیت مرحله دوم یا همان مرحله اصلی به اجرا درخواهد آمد.

رئیس جامعه هتل‌داران فارس نگران رفت وآمد گردشگران خارجی است و رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی فارس معتقد است هنوز زیرساخت‌های لازم برای اجرایی شدن طرح ترافیک در شیراز فراهم نشده و فرهنگ‌سازی نیز مسیر درستی را طی نکرده است و ساکنان محدوده‌ی طرح ترافیک نیز نگران تردد خود هستند و دیگری...

فعلا هر کسی سنگ خود رابرسینه میزند مصلحت شهر ورفع مشکل ترافیک مطرح نیست.

ما نیز معتقدیم طرح محدوده ترافيك شهر شيراز نيز از جمله طرح‌هايي است كه تاثيرات عميقي  بر ابعاد مختلف زندگي تمام شهروندان برجا مي‌گذارد، بنابراين دقت عمل در اجرايي كردن اين طرح بسيار مهم‌تر از آن است كه شوراي سوم آن را اجرايي كند يا شوراي چهارم!!

پس چاره چیست؟واضح است که هر طرحی درحوزه ترافیک شهری اجرا شود قطعا پیامدهای مثبت ومنفی درپی دارد بنابراین مصلحت این است همه ما مردم آستانه تحمل خویش را قدری بالا ببریم وکمی هم مصلحت شهر وجامعه را بر منافع شخصی ترجیح بدهیم و مسئولین ترافیک شهری نیز دقیق تر وکارشناسی تر نقایص طرح را برطرف کرده تا با اجرای موفق آن شاهد برکات خوبی برای شیراز سومین حرم اهل بیت باشیم.

نظرات بینندگان