کد خبر: ۳۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۱

با كشف 377 کيلوگرم گوشت فاسد دو واحد رستوران پلمپ شد

با كشف 377 کيلوگرم انواع گوشت فاسد و غير قابل مصرف و سابقه تکرار تخلف از ادامه فعاليت دو واحد رستوران در ارسنجان جلوگيري به عمل آمد

دکتر دولت خواه گفت: يکي از عمده وظايف دامپزشکي ،نظارت بهداشتي و بازرسي هاي مستمر از مراکز توليد، تهيه و عرضه گوشت و ساير فراورده هاي خام دامي است که اين امر به منظور تامين سلامت و امنيت غذايي شهروندان انجام مي گيرد.

وي افزود: در اين راستا با بازرسي هاي مستمر شبکه دامپزشکي ارسنجان ،دو واحد رستوران به دليل تکرار تخلف و كشف 377 کيلوگرم انواع گوشت فاسد و غير قابل مصرف، با اخذ حکم قضائي ،هر دو واحد پلمپ و پرونده متخلفين به مرجع قضايي ارسال گرديد.

 وي ابراز داشت: با همکاري مراجع قضايي به شدت با تهديدکنندگان سلامت مردم برخورد نموده و اجازه نخواهيم داد عده اي متخلف به خاطر حفظ منافع خود،سلامت و امنيت غذايي مردم را به مخاطره بياندازند.

سرپرست شبکه دامپزشکي ارسنجان در پايان ضمن تشکر از همکاري دادستان شهرستان در برخورد با متخلفين حوزه سلامت، به شهروندان توصيه نمود به منظور پيشگيري از بيماريهاي مشترك بين انسان و دام از خريد گوشت فاقد مهر بهداشتي دامپزشكي اكيدا پرهيز نمايند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان