کد خبر: ۳۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱

فریاد «هل من ناصر» فجر بی‌پاسخ می‌ماند؟

تیمهای فوتبال لیگ برتری با تمام قوای خود مشغول جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات هستند و این فرصت طلایی برای فجر سپاسی شیراز در حال اتمام است.

مسابقات لیگ برتر فوتبال در اواخر تیر ماه سال جاری آغاز می شود وبیشتر تیمهای حاضر با قرارداد های میلیونی ومیلیاردی بازیکنان ومربیان مورد نظر خود رابرای شرکت در مسابقات جذب کرده اند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر این موضوع در حالی اتفاق می افتد که وضغیت تیم فجرسپاسی شیراز هنوز درهاله ای از ابهام قرار دارد و تیم در شرایط بلاتکلیفی به سر می برد.

طی هفته های گذشته مسئولان سپاه فجر اعلام کردند که به دلیل مشکلات مالی قادر به تیمداری نیستند ودر صورت حمایت نشدن از سوی مسئولان استانی، امتیاز تیم  فجر سپاسی را واگذار می کنند.

به دنبال اعلام این موضوع مدیر کل جدید اداره ورزش وجوانان فارس بعد از مستقر شدن در استان خبر از حمایت جدی خود از تیم فوتبال فجر سپاسی داد وگفت که برای برطرف کردن مشکلات فجر رایزنیهای لازم را انجام می دهد.

در گفتگویی که هفته گذشته خبرنگار مهر با مدیرعامل فجر سپاسی داشت اعلام شد بعد از پایان تعطیلات 15 خرداد وضعیت تیم به طور کامل مشخص می شود.

وضعیت فجرسپاسی همچنان نامشخص

اما مدیرعامل فجر سپاسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: درمورد وضعیت فجر سپاسی شیراز هیچ اتفاق خاصی روی نداده و مسئولان استان قرار است در این زمینه از تیم حمایت کنند.

جعفر جعفری ادامه داد: امیدوارم با تلاش مسئولان استانی تیم فجر سپاسی شیراز دراستان باقی بماند تا بدین وسیله دغدغه فوتبال دوستان وعلاقمندان به ورزش در استان برطرف شود.

وی تصریح کرد: در سالهای گذشته خدمتگذار مردم استان فارس درزمینه فوتبال بودم اما اکنون تا مشخص شدن وضعیت تیم هیچ قولی به علاقمندان فجرسپاسی نمی دهم.

در سالهای نه چندان دور نیزعلاقمندان به فوتبال در فارس شاهد چنین اتفاقاتی بودند و تا روزهای آغازین لیگ88-87 وضعیت تیم برق شیراز نامشخص بود ودر نهایت این امر باعث شده تا اکنون تیم برق شیراز در لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار داشته باشد.

زمان طلایی برای بازسازی تیم و همچنین جذب بازیکنان مورد نیاز در حال سپری شدن است و اگر قرار باشد تیم فجر با چهره ای جدید  و قدرتی بیشتر از همیشه وارد مسابقات لیگ برتر شود این زمانها را نباید از دست داد.

نظرات بینندگان