کد خبر: ۳۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱

مارادونا به فلسطین می رود

دیه گو مارادونا، یکی از مخالفان اصلی سیاست های آمریکا و رژیم صهیونستی، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به سرزمین های اشغالی سفر خواهد کرد.

دیه گو مارادونا، یکی از مخالفان  سیاست های آمریکا و رژیم صهیونستی، برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به سرزمین های اشغالی سفر خواهد کرد. او پیش از این یک بار در تمرینات الوصل، پرچم فلسطین را روی دوش خود انداخت و علیه رژیم صهیونستی حرف هایی به زبان آورد. او اعلام کرد، همیشه حامی مردم این کشور خواهد بود.

در آن ایام، رسانه های صهیونیستی نیز به انتقاد شدید از مارادونا پرداخته بودند. دیه گو حالا نیز قصد دارد به سرزمین های اشغالی سفر کند و در آنجا، به انتقاد شدید از سیاست های آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بپردازد. اسماعیل هنیه، عضو شواری عالی ورزش و جوانان کشور فلسطین، با ارسال دعوتنامه ای برای مارادونا او را به این کشور دعوت کرد. هنیه در بخشی این نامه نوشته: «تمایل زیادی داریم شما را در فلسطین ملاقات کنیم.» که مارادونا نیز پاسخ داد: «از این دعوت، بسیار خوشحالم و در نزدیک ترین زمان ممکن، به فلسطین سفر خواهم کرد.»

حضور مارادونا در سرزمین های اشغالی و حمایت او از مردم مظلوم فلسطین، تمام نگاهها را به سوی این کشور جلب خواهد کرد. پیش از این نیز، او بارها با حضور در میتینگ های سیاسی در آرژانتین و تعدادی از کشورهای آمریکای جنوبی، به شدت از سیاست های خارجی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس انتقاد کرده بود.

پیش از این لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتین و تیم بارسلونا نیز با گرفتن تی شرتی که پرچم فلسطین روی آن بود، به حمایت از مردم مظلوم این کشور پرداخت.

انتهای پیام/20

برچسب ها: فلسطین ، مارادونا
نظرات بینندگان