کد خبر: ۳۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱

نگاهی به فعالیت‌های غرفه امت واحده در اعتکاف جوانان شیراز/ گزارش تصویری

اتحادیه بین‌المللی امت واحده بعد از حمله رژیم صهیونیستی به غزه و تحصن چند روزه دانشجویان در فرودگاه مهرآباد و برای انجام کارهای موثر و بلند مدت در حوزه جهان اسلام، توسط جوانان انقلابی تاسیس شد.

شیرازه - از جمله غرفه های فعال در اعتکاف امسال مسجد شهدای شیراز غرفه امت واحده بود که با برگزاری جلسات پرسش وپاسخ و پخش مستند به بررسی و تبیین نقش بیداری اسلامی ومقاومت اسلامی می پرداخت.

لازم به ذکر است که اتحادیه بین‌المللی امت واحده بعد از حمله رژیم صهیونیستی به غزه و تحصن چند روزه دانشجویان در فرودگاه مهرآباد و برای انجام کارهای موثر و بلند مدت در حوزه جهان اسلام، توسط جوانان انقلابی تاسیس شد.

از جمله اقدامات مهم این اتحادیه در طول مدت فعالیت خود،‌ حضور در کاروان آسیایی شکست حصر غزه و کاروان آسیایی الی بیت المقدس بوده است.

 

به گزارش شیرازه به نقل از سحاب نیوز یکی از میهمانان غرفه امت واحده محمد صادق شهبازی دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی بود که با موضوع جهان اسلام و نقش جوانان انقلابی در فضای مجازی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

 

وی با تبیین مسائل جهان اسلام و بیداری اسلامی ایجاد وحدت  ومقاومت اسلامی را مدیون اندیشه امام خمینی(ره) دانست و افزود: نگاه امام در مورد مسئله فلسطین باعث شد تا نوعی وحدت در میان ملت های مسلمانان جهان در تنفر از غده سرطانی و موضوع فلسطین  ایجاد شود و امروز در جاههای مختلف جهان شاهد هستیم که با تجمع در مقابل سازمان های بین المللی نقض حقوق بشر فلسینیان توسط رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان می رسانند که خود نوعی جنگ با این رژیم با ابزار حقوق بشر محسوب می شود.
دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور همچنین  با اشاره به  ضرورت ورود جدی جوانان به فضای سایبری گفت:ورود جوانان انقلابی به شبکه های اجتماعی می تواند ضربه سختی به دشمن وارد نماید.


تصاویر زیر گوشه‌ای از فعالیت‌های این اتحادیه در اعتکاف جوانان در مسجد شهدای شیراز را نشان می‌دهد.









نظرات بینندگان