کد خبر: ۳۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۱

فجر سپاسی زنده شد!

مدیر عامل فجر گفت؛ با آقای یاوری جلسه گذاشتیم و به توافق رسیدیم. بعد در مورد بازیکنان به بحث پرداختیم. لیست خرید ارائه شد و قرار شد از تیم فصل قبل 14 نفر بمانند.

به گزارش شیرازه به نقل از سایت گل، پس از مدتها بالاخره تکلیف تیم فجر مشخص شد و این تیم با همین نام و زیر نظر سپاه فارس در لیگ دوازدهم حضور می یابد. جعفر جعفری مدیرعامل باشگاه به خبرنگار سایت گل می گوید« روز پنجشنبه سردار غیب پرور از ما خواست کار را شروع کنیم. ما هم صبح شنبه ابتدا برای تعیین وضعیت کادر فنی با آقای یاوری جلسه گذاشتیم و به توافق رسیدیم. بعد در مورد بازیکنان به بحث پرداختیم. لیست خرید ارائه شد و قرار شد از تیم فصل قبل 14 نفر بمانند.»

او ادامه داد« قرار بود از شنبه تمرینات آغاز شود اما با توجه به این که جلسه مان طولانی شد از یک شنبه کار را آغاز می کنیم. با مصطفی صبری تلفنی توافق کرده ایم و به شیراز می آید تا قراردادش را امضا کند و با سایر بازیکن های مدنظر یاوری هم از امروز مذاکره خواهیم کرد تا سریع تر تیم بسته شود»

موسس باشگاه فجر تصریح کرد« هدف ما بستن تیمی در خور نام فارس است و می دانیم که با توجه به سقوط 4 تیم از لیگ سال بعد ، کار دشواری در پیش داریم. در این بین همه مسئولین استان باید ما را حمایت کنند زیرا تقابل با تیم های متمولی که کهکشانی شده اند کار راحتی نیست. من از مسئولین سپاه ممنونم و انتظار دارم مدیران استان هم آنها را تنها نگذارند»

نظرات بینندگان