کد خبر: ۳۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

قادری: از کنار وضع موجود نمی توان براحتی گذشت

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم،با انتقاد از ادبیات دولتمردان درباره وضع موجود، انکار تورم و گرانی را غیر قابل قبول خواند و گفت: هشدارهای مراجع و آیات عظام مستند به مراجعات مردمی است و دولت باید آن را بپذیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با انتقاد از ادبیات دولتمردان درباره وضع موجود، گفت: انکار تورم و گرانی غیر قابل قبول است.

تذکرات مراجع مستند به مراجعات مردم است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتقادات آیات عظام و مراجع تقلید از وضعیت اقتصادی موجود، افزود: ارزیابی مراجع سیاسی، اقتصادی، فرهنگی ، اعتقادی و  به خصوص مراجع تقلید و آیات عظام مستند به مراجعات مردمی است.

وی، با تاکید براینکه اظهارات مراجع مستند به پیگیری و ارزیابی است که از وضع مردم دارند، تصریح کرد: ممکن است مسئولان سیاسی با نگاه سیاسی اظهار نظر داشته باشند، اما مراجع تقلید و آیات عظام معمولا در فاز مسائل سیاسی نیستند و اگر موضوعی را متذکر می شوند حقیقت دارد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم، با بیان اینکه برای ارزیابی از وضعیت اقتصادی جامعه شاخص‌هایی وجود دارد که توسط مقامات رسمی مثل بانک مرکزی و مرکز آمار ایران منتشر می شود، افزود: انکار این  آمار از سوی دولت قابل قبول نیست.

از کنار وضع موجود نمی توان راحت گذشت

 این نماینده مردم شیراز، تصریح کرد: در حال حاضر در جامعه از هر کسی سوال شود نرخ تورم اعلامی دولت را قبول ندارد و معتقد است تورم بیشتر است؛ بنابراین وضعیت فعلی طوری نیست که بخواهیم بگوییم همه چیز خوب است.

قادری، توضیح داد: از کنار وضع موجود نمی‌توان به راحتی عبور کرد و باید برای مشکلات موجود راه‌حلی پیدا شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس نهم  ادامه داد: از طرفی وقتی دولت اعلام می‌کند ظرف چند روز آینده قیمت‌ها را پایین می آوریم یعنی اینکه قبول کرده قیمت‌ها به صورت بی رویه اضافه شده است، در این شرایط اعلام اینکه وضع معیشت مردم خوب است، باعث آن می شود که مردم تناقض گویی دولتی ها را عامل بی اعتمادی به آنها بگذارند.

نظرات بینندگان