کد خبر: ۳۲۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

ایجاد اشتغال اولویت اول مصوبات سفر چهارم دولت به فارس باشد

نماینده اول شیراز در مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت مصوبات سفر دور چهارم هیئت دولت به استان را ایجاد اشتغال عنوان کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،ضرغام صادقی با اشاره به سفر دور چهارم هیئت دولت به استان فارس، گفت: این استان از پتانسیل های بالایی در بخشهای مختلف برخوردار است که باید با ایجاد زیرساختهای مناسب بهترین استفاده را از آنها برد.

وی تاکید کرد: مهمترین مشکل استان فارس بیکاری است که باید برای رفع این مشکل تمامی دستگاه و سازمانهای موجود در فارس برنامه های مختلفی را ارایه کنند.

نماینده اول شیراز در مجلس نهم با اشاره به اینکه طرح های مختلف ایجاد اشتغال باید برای زمان سفر هیئت دولت آماده شده باشد، گفت: سازمانهای مختلف استان فارس باید طرح های خود را در راستای ایجاد اشتغال و از بین بردن بیکاری آماده کنند تا در زمان سفر دور چهارم هیئت دولت به فارس این طرح های به مصوبه سفر تبدیل شود.

صادقی تصریح کرد: بحث اشتغال از مهمترین مباحث در سفر هیئت دولت به استان باید باشد زیرا این استان با توجه به داشتن پتانسیلهای بزرگ کشاورزی نباید آمار بالای بیکاری در کشور را داشته باشد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت توسعه تولیدات داخلی در سال جاری باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در سفر هیئت دولت به فارس مصوبات مختلفی را متناسب با پتانسیلهای موجود در استان فارس داشته باشیم.

نظرات بینندگان