کد خبر: ۳۲۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱

ایزدخواست از استان فارس جدا نمی‌شود

استاندار فارس در بازدید از شهرستان آباده و در دیدار با مردم ایزدخواست درخواست برخی از اهالی مبنی بر لزوم الحاق این شهر به استان اصفهان را غیرعملی اعلام کرد. 

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حسین صادق عابدین دیروز در بازدید از طرح‌های عمرانی و صنعتی شهرستان آباده اظهار داشت: اگر بنا باشد با در دست گرفتن پلاکارد و به دلخواه هر الحاقی میسر باشد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

وی تصریح کرد: قرار نیست که هر شهر مرزی استان فارس که دچار محرومیت باشد به استان‌های همجوار داده شود.

استاندار فارس با اشاره به وسعت این استان تصریح کرد: فارس با شش استان دیگر همسایه است و اگر قرار باشد که شهرهای مرزی استان چنین درخواست‌هایی داشته باشند 10 تا 15 شهر فارس جدا می‌شود.

مقام ارشد استان فارس اضافه کرد: به همین نحو چند شهر نیز به فارس می‌پیوندند و ما می‌توانیم به جای اینکه ایزدخواست را به شهرضا بدهیم شهرضا را برای فارس بگیریم.

وی تصریح کرد: سال‌ها این شهرستان‌ها تنظیم شده و نمی‌شود که با این‌گونه نظرات تغییرات ایجاد کرد.

صادق عابدین ادامه داد: مشکلات موجود در ایزدخواست را قبول دارم اما باید این مشکلات بررسی و برای رفع آنان تلاش شود.

وی افزود: مردم باید درخواست‌های خود را بیان کنند و ما نیز به فکر راه حل مشکلات آنان هستیم.

افتتاح فاز دوم کارخانه شیمیایی فخرآباده، فاز دوم کارخانه کاشی صدیق سرام‌آباد و خط انتقال آب به اراضی پایین‌دست ایزدخواست و معدن خاک نسوز  طرح‌هایی بودند که با حضور استاندار به بهره‌برداری رسیدند.

واحد شرکت شیمیایی فخرآباد در قالب دو نوع تولید «دی اکتیل فتالات» و «ایندریدفتالیک» فعالیت می‌کند.

با راه‌اندازی فاز دوم این شرکت یک واحد با ظرفیت 21 هزار تن ایجاد شد که پنجمین واحد از این دست در کشور است و برای 50 نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ني ريز
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
1
استاندار فارس خواهش میکنیم کمی صبور بوده وبه جای تلخی تند خویی به فکر آبادانی نقاط دور دست باش و مدیریت را از مسئولین استانهای همجوار الگو بگیرید