کد خبر: ۳۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱

علت شکست اپوزيسيون دلقك بازي است

تحليلگر يك شبكه ماهواره اي ضد انقلاب، «دلقك بازي، رفتارهاي كمدي و توقف در برهنگي» را علت اصلي شكست اپوزيسيون توصيف كرد.

انديشه تي وي از قول مانوك خدابخشيان گفت: ما شكست خورديم چون جنبش و مبارزه تبديل به كارناوال شد. اين اواخر فقط آهنگ و ترانه خوانديم و به اسم مبارزه روي شبكه يوتيوب گذاشتيم.
نامبرده كه با شبكه هاي گوناگون اپوزيسيون همكاري دارد و از برنامه سازان ان آي تي وي است، مي گويد: مشكل ما اين است كه از دلقك ها قهرمان ملي مي سازيم؛ دلقك ها و كمدين هاي سياسي كه براي حمايت از مجيد توكلي چادر و روسري سر مي كنند و يا دلقكي مثل شاهين نجفي را كه به زنان و مردان ايراني توهين كرده و يا گ-ف را كه برهنه شده، قهرمان خود مي كنيم. معلوم است كه با اين دلقك بازي ها نمي توان مبارزه كرد.
در همين حال آرش بهمني از روزنامه نگاران فراري با بيان اينكه جنبش سبز شكست خورده است، در وبلاگ خود (ريشه هاي خاك) نوشت: مخالفان از طبقاتي هستند كه كمتر حاضر به دادن هزينه هستند. براي آنها همين سگ بازي و مشروبات الكلي مهم است. هرگز فراموش نمي كنم يكي از دوستان من كه اهل فعاليت سياسي بود و اتفاقا به كمتر از براندازي هم راضي نمي شد، زماني به من گفت كه اگر جمهوري اسلامي امكان «عرق خوري و پياده روي همراه با دوست دختر در كنار دريا» را براي او فراهم كند، نه تنها دست از هر نوع مبارزه سياسي برخواهد داشت، بلكه شايد در مواردي حامي حكومت هم شود(!)

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان