کد خبر: ۳۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۱

ارزش یک ساعت پاسداری

یک سپاهی به خوبی میداند ارزش يک ساعت درست پاسدار بودن، به مراتب بيش از ساعت ها گپ زدن‌های سياسي بيهوده‌ای است که سياسيون خيال مي‌کنند با اين گپ زدنهايشان، دنيا را زير و رو مي کنند!

شیرازه - اگرچه دیروز ولادت حضرت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار بود اما یکی از خوانندگان محترم شیرازه مطلب زیر را ارسال و اصرار کرده است تا منتشر شود. عین مطلب در ادامه می‌آید:


مجید خدوری - روز پاسدار، یادآور عزم غرور آفرین فهمیده های مکتب و اندیشه حسین(ع) است. در تاریخ تمدن بشری کم بوده ­اند کسانی که برای برافراشته داشتن چراغ حق و ترویج اخلاق کریمه، همه هستی و آمال خود را بر سر هدف خویش بگذارند.

 پاسدار، حسینی و عاشورایی است و همواره آماده حفظ این نظام و حکومت اسلامی و فداکاری و جانفشانی در راه آن است. پاسداران کسانی­ اند که در حساس­ترین لحظه های تاریخ، از میان خلق برمی­ خیزند و همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن، گام برمی­دارند.پاسدار اعتقاد و التزام قلبی و عملی به ولایت مطلقه فقیه دارد و مطیع ولی امر انقلاب اسلامی و امام و رهبر خویش است.
 
پـاسـداران بـرجـسـتـه انـقـلاب اسـلامى در رابطه با خود همواره تلاش میکنند تا با مـطـالعـه مـداوم ، انـديـشـه خـود را طراوت بخشند. اينان در جدالى مستمر با نفس خود قراردارند و نـيـازهـاى ديگران را بر نياز خود ترجيح مى دهند.

دشمنان خارجی وداخلی قسم خورده ای دارند، خارجی ها آنها را تروریست و مداخله گر و مداخله جو میدانند و از ترس پاسداران خواب به چشمشان نمی رود. داخلی ها هم از حسادت و نفهمی میگویند: پاسداران حقوق انچنانی میگیرند و بی انصاف‌ترهایشان هم میگویند پاسداران دو فیش حقوقی دارند اما واقعیت این است که پاسدار هم طبق قانون خدمات کشوری حقوق میگیرد و مثل هه مردم دچار مشکلات اقتصادی است، سپاهی‌ها مثل احاد مردم، گوشت مرغ 6500 تومانی وشیر 1500 تومانی و ... می خورند وتورم 25 درصدی راتحمل میکنند. خیلی از این مردان سبزپوش بی ادعا بعداز 30 سال خدمت خالصانه هنوز صاحب خانه نشدند و با اجاره خانه دست و پنجه نرم میکنند و  واقعیت این است که مثل بعضی نهادها از بیت المال کیسه ای برای خود ندوخته اند.

پاسداران رسمشان مبارزه و مجاهدت خستگی ناپذیر است واز مشکلات نمی هراسند. از روز اول شکل گیری این مولود همیشه زنده انقلاب، برای پایداری انقلاب پیکار کرده وخونها داده است،از رفع فتنه خوانين قشقايي در استان فارس تا خنثي سازي فتنه گروهك ها در اقصی نقاط کشور و مجاهدت عظیم در جنگ تحمیلی و پس از آن گره گشایی از همه جور مشکل این نظام مقدس،

پاسدار به خوبی میداند ارزش يک ساعت درست پاسدرا بودن، به مراتب بيش از ساعت ها گپ زدن سياسي بيهوده‌اي است که سياسيون خيال مي کنند با اين گپ زدنهايشان، دنيا را زير و رو مي کنند!

پاسدار حرفش این است: براى رضـاى خـدا حـرف مى زنيم، براى رضاى خدا شعار مى دهيم، براى رضاى خدا مى جنگيم، براى رضاى خدا چـه بـكـشـيـم چه كشته بشيم در هر دوصورت پیروزیم انشاء الله.

نظرات بینندگان