به گزارش شیرازه به نقل از عصر مردم فرماندهان سپاه ناحیه مقاوت سپاه ثارالله، سپاه عشایر فارس و سپاه ناحیه قیرو کارزین تغییر کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی، روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان نواحی مقاومت ثارالله شیراز و عشایری در تالار امام علی (ع) شیراز افزود: مدتی قبل دشمنان، ایران هراسی را دنبال می کردند اما اکنون سپاه هراسی را در دستور کار قرار داده اند.

وی بیان کرد: آنچه نظام جمهوری اسلامی را از گردنه های خطرناک عبور داده و تضمین کننده حیات و بقای نظام است، تنها یک محور است و آن محور، ولایت فقیه است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس بااشاره به نقش آفرینی سپاه درعرصه های مختلف نظیر دفع تهدیدهای داخلی و خارجی، محرومیت زدایی، علم و فناوری گفت: در همه عرصه هایی که نیاز به دفاع از نظام اسلامی احساس شود، سپاه حضور دارد و دشمنان نیز از این موضوع در هراس هستند.

گزنی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم از خدمات سرهنگ علی اکبر حسنی، فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه ثارالله که بعد از ۳۱ سال خدمت به افتخار بازنشستگی نایل آمده است، تجلیل کرد و سرهنگ منصور میرزاییان را که پیش از این فرمانده سپاه عشایر استان فارس بود به عنوان فرمانده ناحیه ثارالله معرفی کرد.

وی با تجلیل از خدمات سرهنگ بهروز صادقی در دوران فرماندهی سپاه ناحیه قیروکارزین، آغاز فعالیت وی به عنوان فرمانده جدید سپاه عشایراستان فارس را اعلام کرد.