کد خبر: ۳۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۱۱ تير ۱۳۹۱

امام جمعه شیرازمسئولان تنگناهای معیشتی مردم را رفع کنند

نماینده ولی فقیه در شیراز و امام جمعه شیراز خواستار توجه جدي مسئولين براي رفع تنگناهاي معيشتي مردم شد و اظهار داشت: مردم وفادار ايران اسلامي، انقلاب خود را با هيچ چيز معامله نمي كنند و تلاش ما نيز براي خدمت به آنان بايد مضاعف شود.

روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، آيت الله اسدالله ايماني در جلسه شوراي اداري استان فارس كه با حضور مهندس مصطفي محمد نجار وزير كشور و مهندس حسين صادق عابدين استاندار فارس برگزار شد، گفت: ثبات سياسي، اجتماعي و امنيتي كه در استان حاكم است حاصل تلاش و همدلي مديريت ارشد استان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي است.

امام جمعه شيراز با اشاره به آشنايي دقيق خود با مسائل اجرايي و مشكلات ايجاد هماهنگي ميان دست اندركاران مديريت جامعه، تاكيد كرد: ثبات سياسي، اجتماعي و امنيتي كه هم اكنون در استان فارس حاكم است در طول سال هاي گذشته كم نظير است و بايد آن را قدر دانست و حفظ كرد.

وي خواستار توجه جدي مسئولين براي رفع تنگناهاي معيشتي مردم شد و اظهار داشت: مردم وفادار ايران اسلامي، انقلاب خود را با هيچ چيز معامله نمي كنند و تلاش ما نيز براي خدمت به آنان بايد مضاعف شود.

آيت الله ايماني تلاش براي تقويت انسجام داخلي جامعه با توجه به توسعه اخلاقي را از وظايف مسئولين دانست و افزود: هر چه ارتقاي مسائل اخلاقي در جامعه بيشتر باشد، انسجام قوي تر، اعتماد متقابل ملت و حكومت بيشتر و دشمن مايوس تر خواهد بود.

نماينده ولي فقيه در استان فارس بر ضرورت برنامه ريزي نخبگان و مسئولان براي حاكميت فرهنگ صلح و عدالت در سراسر جهان تاكيد كرد و افزود: هدف امام راحل(ره) از برپايي انقلاب اسلامي، پياده كردن حكومت جهاني اسلام در سراسر جهان بود و مسئولين بايد متناسب با هدف والا تلاششان را مضاعف كنند.

امام جمعه شيراز با اشاره به توطئه هاي بزرگي كه دشمنان اسلام بر عليه نظام جمهوري اسلامي تدارك مي بينند، گفت: اگر ما با برنامه ريزي صحيح و مدبرانه، مسائل خود را حل كنيم و با همدلي و وحدت با دشمن روبرو شويم، كمترين آسيب را خواهيم ديد و اگر متفرق باشيم، دشمن ضعيف نيز به ما ضربه خواهد زد.

وي ايجاد اشتغال را از مهم ترين مسائل مديران استان فارس دانست و اظهار داشت: شرايط استان از گذشته بهتر شده است و بايد با بسيج همه امكانات تلاش كنيم تا اين معضل را مرتفع سازيم.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان