کد خبر: ۳۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۱

فارس يكي از استان هاي مهم در پشتيباني از صنعت نفت است

وزیر نفت گفت: فارس يكي از استان هاي مهم در پشتيباني از صنعت نفت است و صنعتكاران بسيار حرفه اي و شركت هاي بزرگ اين استان قادر خواهند بود بسياري از نيازمندي هاي صنعت نفت را تامين كنند و ما در اين مسير از توان آن ها استفاده خواهيم كرد

مهندس رستم قاسمي در حاشيه بازديد از اولين نمايشگاه توانمندي هاي تخصصي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي استان فارس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: براي شخص من روز به روز اين اعتقاد  و اطمينان بيشتر مي شود كه در توسعه صنعت نفت، بدون هيچ نگراني بايد بر توان صنعتگران و توليد كنندگان داخلي تكيه كنيم.

وي به حضور شركت هاي توليدي استان فارس در نمايشگاه بين المللي نفت، گاز و پتروشيمي در تهران اشاره كرد و افزود: نمايشگاه توانمندي هاي تخصصي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي استان فارس نشان داد فارس يكي از استان هاي مهم در پشتيباني از صنعت نفت است و صنعتكاران بسيار حرفه اي و شركت هاي بزرگ اين استان قادر خواهند بود بسياري از نيازمندي هاي صنعت نفت را تامين كنند و ما در اين مسير از توان آن ها استفاده خواهيم كرد.

وزير نفت گفت: امروز با قدرت اعلام مي كنيم كه شركت هاي ايراني به خصوص در صنايع بالادستي مي توانند تمام نيازمندي هاي صنعت نفت كشور را تامين كنند و در زمينه كالا و تجهيزات نيز صنعت گران ايراني به خصوص در استان فارس نياز كشور را برآورده خواهند كرد و مشكلي در اين زمينه نخواهيم داشت.

وي با اعلام اين كه ايران داراي 26 ميدان مشترك نفت و گاز با كشورهاي همسايه است، تاكيد كرد: ميادين مشترك، مهمترين اولويت وزارت نفت است و در دستور كار دولت نيز قرار دارد.

گفتني است در اولين نمايشگاه توانمندي هاي تخصصي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي استان فارس، 40 شركت، توانمندي هاي استان را در زمينه نفت، گاز و پتروشيمي، ساخت قطعات و تجهيزات و ارائه خدمات فني و مهندسي، در معرض تماشاي بازديدكنندگان قرار داده اند.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان