کد خبر: ۳۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۱

دو عضو علی البدل وارد شورای شهر شیراز شدند

فرماندار شیراز گفت: با توجه به تعداد اعضای شورای شهر شیراز و صندلیهای خالی، دو عضو علی البدل از هفته آینده وارد شورا می شوند.

به گزارش شیرازه، اگرچه مهدی خانی عضو شورای شهر شیراز روز یکشنبه و پس از اتمام جلسه شورا به میان خبرنگاران آمده بود و  گفته بود :«به همه مژده می دهم که مشکل دو عضو غایب شورا با رای شایسته دادگاه حل شده و به زودی به جلسات باز می گردند» اما این جمله سریعا با واکنش‌هایی همراه شد. در این خصوص جواد زرین کلاه فرماندار شیراز عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دو صندلی خالی در شورای شهر شیراز تاکید کرد: با توجه به اینکه شورای شهر شیراز باید با تمام توان فعالیت کند تصمیم گرفته شد که از این هفته دو عضو علی الدبل وارد شورا شوند.

وی یادآور شد: تا زمانیکه تکلیف قانونی دو عضو قدیمی شورای شهر شیراز مشخص نشود این دو عضو علی البدل به عنوان اعضای شورا فعالیت خود را انجام می دهند.

فرماندار شیراز در خصوص حکم دو عضو شورای شهر شیراز نیز تاکید کرد: تا کنون هیچ حکمی برای این دو عضو از جانب مراجع قانونی صادر نشده است.

زرین کلاه ادامه داد: حکم برائت این دو عضو صحت ندارد.

"حجت الاسلام میری" و "حق نگهدار" به عنوان دو عضو علی البدل شورای شهر شیراز فعالت خود را از این هفته آغاز خواهند کرد.


حال خانی باید به این سوال پاسخ دهد که چرا با شایعه‌پراکنی، بدبینی و عدم اطمینان به قوه قضائیه را در میان مردم  دامن می‌زند؟

نظرات بینندگان