کد خبر: ۳۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۱

کسب رتبه ممتاز مركز تحقيقات طب سنتي و تاريخ پزشكي دانشگاه علوم پزشکی شیراز

بر اساس اعلام معاونت علمي وفناوري رياست جمهوري ، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اولين  جشنواره ملي و نمايشگاه گياهان دارويي ، فرآورده هاي طبيعي و طب سنتي ايران ، موفق به کسب رتبه ممتازشد .

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اولين  جشنواره ملي و نمايشگاه گياهان دارويي ، فرآورده هاي طبيعي و طب سنتي ايران به همت معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري با حضور موسسات علمي و مراكز تحقيقاتي دانشگاه هاي علوم پزشكي فعال در عرصه طب سنتي و سازمان ها و موسسات غير دولتي برگزار گرديد .

در این نمایشگاه که در تهران برگزار شد ، غرفه مركز تحقيقات طب سنتي و تاريخ پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شيراز شركت فعال داشته و فعاليت هاي مختلف دانشگاه از جمله كتب و تاليفات، نشريات، پروژه هاي تحقيقاتي انجام شده و در دست اقدام، كتابخانه تخصصي طب سنتي ابن سينا، درمانگاه طب سنتي، داروخانه طب سنتي، فصل نامه طب سنتي ابن سينا، خبرنامه مركز تحقيقات و... به بازديد كنندگان معرفي گرديد.

با توجه به حضور فعال و فعالیت های انجام شده ، مركز تحقيقات طب سنتي و تاريخ پزشكي دانشگاه علوم پزشكي شيراز در اين جشنواره به عنوان يكي از دانشگاه هاي فعال در عرصه طب سنتي و داراي مشاركت موثر در جشنواره شناخته شد و لوح سپاس معاونت علمي و فن آوري رياست جمهوري (ستاد توسعه گياهان دارويي و طب سنتي) را دريافت نمود.    

پایان خبر  

نظرات بینندگان