کد خبر: ۳۳۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۱

بی ثباتی پایان ناپذیر بنیاد شهید استان فارس!

برخی منابع میگویند در روزهای اخیر این انتصاب جنجالی ملغی گردیده است! این منابع دلیل این تصمیم جدید دولت را اعتراض تعدادی از خانواده های شهدا به انتصاب خادمی عنوان کرده‌اند. از سوی دیگر شنیده شده است برخی محافل سیاسی استان در حال رایزنی با مسئولان به منظور تاکید بر انصراف از این تصمیم و در تکاپوی یافتن جایگزینی برای خادمی هستند.

شیرازه - با رفتن سردار اسکندری که قریب به 5 سال عالی ترین سطح از مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس را در فضایی آرام و با ثبات بر عهده داشت، مدیر کل بنیاد شهید کهکلویه و بویر احمد به استان فارس آمد تا جای خالی وی را پر کند. او که همانند بسیاری از مدیران دیگر استان، در زمره مدیرانی به شمار می رفت که در دوران استانداری احمدزاده از یاسوج به شیراز آمده بود، با ورود صادق عابدین به ساختمان آجرنمای6 طبقه استانداری، خیلی زود و با وجود آنکه مدت زمان زیادی از مدیرکلی او نمی گذشت، به ناچار مجبور شد از فارس کوچ کند و جای خود را به پاکدل معاون بنیاد دهد تا او برای رتق و فتق امور خانواده های شهدا و ایثارگران از معاون رئیس جمهور حکم سرپرستی بگیرد. علی رغم آنکه حکم سرپرستی در بطن خود معنای موقت بودن را به همراه دارد، اما این حکم چندین ماه به طول انجامید تا به آغازین روزهای فصل گرم تابستان رسیدیم؛ اینبار اخباری رد و بدل شد که نشان می داد بالاخره تکلیف بنیاد شهید مشخص گشته است؛ خادمی مسئول ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در سال 84، پس از آنکه با وجود تلاش فراوان روح الله احمدزاده استاندار سابق فارس، نتوانسته بود رضایت وزیر آموزش و پروش برای تصاحب مدیرکلی این سازمان در استان را تصاحب کند، اینبار با حکمی که اوایل تیرماه به امضاء زریبافان رسیده بود، رسما به عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان فارس به مسئولان ذیربط معرفی گردید؛ با این حال و با وجود آنکه قریب به 20 روز از این ابلاغ گذشته است، اما گویا همچنان خبری از مراسم تودیع و معارفه در بنیاد شهید استان به گوش نمی رسد!

در این بین برخی منابع میگویند در روزهای اخیر این انتصاب جنجالی ملغی گردیده است! این منابع دلیل این تصمیم جدید دولت را اعتراض تعدادی از خانواده های شهدا به انتصاب خادمی عنوان کرده‌اند. از سوی دیگر شنیده شده است برخی محافل سیاسی استان در حال رایزنی با مسئولان به منظور تاکید بر انصراف از این تصمیم و در تکاپوی یافتن جایگزینی برای خادمی هستند.

به هر حال آنچه در این بین مغفول مانده است خیل عظیم خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند که اکنون اصلی‌ترین نهاد متولی آنها چندین سال است از بی ثباتی و سردرگمی رنج می برد و مدام دستخوش تغییر و تحولات پی در پی میگردد. شیرازه امیدوار است این اتفاقات سخیف که هرگز در شان و منزلت خانواده‌های معظم شهدا نیست، هرچه زودتر سامان یابد و بنیاد شهید از مخمصه ای که قریب به 3 سال است دچار آن گشته رهایی یابد.

نظرات بینندگان