کد خبر: ۳۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۶ تير ۱۳۹۱

شورای 4 نفره‌ای که خوشایند مجمع نمایندگان نیست!

شورای 4 نفره در مواردی که فرمانداران بر سر ابقاء یا تعویض رئیس اداره ای در شهرستان خود با مدیرکل آن اداره در استان اختلاف نظر داشته باشند، از فرماندار و مدیرکل مربوطه دعوت کرده و ضمن استماع استدلالهای طرفین، تصمیم نهایی در خصوص عزل یا ابقاء آن مدیر شهرستان را اتخاذ خواهد کرد.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار شیرازه، پس از بروز اختلافاتی که میان برخی مدیران کل استان با فرمانداران شهرستانها بر سر تعویض یا ابقاء روسای ادارات پیش آمد، استانداری شورایی 4 نفره تشکیل داده است تا موارد فوق را بررسی کرده و تصمیم نهایی را اتخاذ کند. این شورا متشکل از مدیرکل سیاسی استانداری، معاون مدیرکل سیاسی، مدیرکل اداری مالی و نیز رئیس حراست استانداری می باشد. شورای مذکور در مواردی که فرمانداران بر سر ابقاء یا تعویض رئیس اداره ای در شهرستان خود با مدیرکل آن اداره در استان اختلاف نظر داشته باشند، از فرماندار و مدیرکل مربوطه دعوت کرده و ضمن استماع استدلالهای طرفین، تصمیم نهایی در خصوص عزل یا ابقاء آن مدیر شهرستان را اتخاذ خواهد کرد.

اما از سوی دیگر به نظر می رسد تشکیل این شورا چندان خوشایند مجمع نمایندگان فارس نبوده است؛ چراکه به گفته برخی آنان سبب محدودیت پیش از پیش نمایندگان در پیگیری مسائل حوزه انتخابیه و امور اجرایی خواهد گشت.

نظرات بینندگان