کد خبر: ۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۱

تیم فوتبال برق شیراز در دسته یک

حیدرعلی کامیاب با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال برق شیراز افزود: با رایزنی های رئیس هیئت مدیره باشگاه برق شیراز با مسئولین یکی از تیم های دسته یکی قرار شد که طی چند روز آینده مراحل این انتقال انجام شود.

به گزارش شیرازه وی تصریح کرد: تیم دسته یکی قرار شده که امتیار دسته دو تیم برق را بگیرد و امتیاز حضور در دسته یک لیگ فوتبال ایران را به تیم فوتبال برق شیراز بدهد.

سرپرست تیم فوتبال برق شیراز تاکید کرد: این انتقال مراحل نهایی خود را سپری می کند و خوشحالیم که با حضور چنین سرمایه گذاری تیم قدیمی و کهنه کار برق شیراز بار دیگر فرصت انجام تلاش بیشتر برای حضور در لیگ برتر فوتبال را دارد.

کامیاب در ادامه سخنان خود با بیان اینکه موفقیت هایی نیز در جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال برق شیراز داشته ایم تصریح کرد: سرمایه گذار جدید و رئیس هیئت مدیره تیم فوتبال برق شیراز در راستای قوت بخشیدن به این تیم مذاکراتی را با بازیکنان سرشناس فوتبال ایران انجام داده که توافقات اصلی انجام شده و طی چند روز آینده نام این بازیکنان اعلام خواهد شد.

وی افزود: تعدادی از این بازیکنان بازیکن تیم برق شیراز بوده اند.

سرپرست تیم فوتبال برق شیراز با اشاره به اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال برق شیراز، گفت: "حسین فارسی" به عنوان سرمایه گذار اصلی تیم و رئیس هیئت مدیره، "ضرغام صادقی"، "محمد هادی منصوری"، "حیدرعلی کامیاب" به عنوان اعضای فعلی هیئت مدیره تیم برق شیراز معرفی شده اند که به طور یقین افراد پرتوان دیگری به این جمع اضافه خواهند شد.

منبع:مهر

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان