کد خبر: ۳۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۱

سانسور بیانات آیت الله ایمانی در صداوسیمای فارس

اقدام صداوسیمای فارس در سانسور بیانات آیت الله ایمانی در خصوص کشتار مسلمانان میانمار، بار دیگر ما را به این سوال اساسی واداشت که به واقع در صداوسیمای فارس چه می گذرد؟

شیرازه - کشتار غیرانسانی و شرم اور مسلمانان میانمار به دست بوداییان افراطی و سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در دو ماه اخیر باعث شد تا برخی رسانه های ارزشی و تشکل های اسلامی و نمایندگان مجلس و ائمه جمعه در این خصوص موضع گیری کنند.

آیت الله ایمانی امام جمعه ی فارس نیز امروز در خطبه های نماز جمعه سومین حرم اهل بیت(ع) طی سخنانی ارزشمند به این موضوع پرداختند و  فرمودند: "جرم ما مسلمانی است، اگر همین امروز اعلام کنیم که از مسلمانی دست برداشته ایم دیگر دشمنان کاری به ما ندارند، اما هزینه این دست کشیدن از مسلمانی رفتن به دامان آمریکا است.

ایشان با اشاره به کشتار مسلمانان در میانمار، سکوت مجامع جهانی را مورد انتقاد قرار داد و افزود: بیش از 2 هزار مسلمان را سوزاندند و 100 هزار نفر را آواره کردند، این یک نسل کشی توسط ارتش و دولت میانمار بود و از آن بدتر سکوت مجامع جهانی و کشورهای باصطلاح مدافع اسلام و مسلمانان است.

وی ادامه داد: بعضی کشورها که خود را خادم الحرمین معرفی کرده و ترکیه ای که خود را مدافع مسلمانان می داند چرا در برابر این نسل کشی و در برابر اتفاقات سوریه ساکت مانده اند، در سوریه عده ای تنها به جرم اینکه با ایران و فلسطین دوستی دارند و از مقاومت غزه حمایت کرده اند، باید از بین بروند."

اما متاسفانه و در کمال ناباوری صداوسیمای فارس با سانسور این بیانات در بخش اصلی اخبار ساعت 20:45  بار دیگر ما را به این سوال اساسی واداشت که به واقع در صداوسیمای فارس چه می گذرد؟ جای حرکت های ارزشی و حمایت از مظلومین و مستضعفین در این مرکز چیست؟ مدیران مرکز صداوسیمای فارس چه توجیهی برای نپرداختن به اینگونه مسائل دارند؟

این در حالی است که این سازمان بودجه های هنگفتی را صرف برنامه‌های بی محتوایی میکند که تا کنون مورد انتقاد بسیاری از دغدغه مندان فرهنگی استان واقع شده است.

بی شک اینگونه حرکت ها و سیاست های غلط از دید رسانه ها و همچنین نیروهای ارزشی دور نخواهد ماند.

نظرات بینندگان